Skip to Content

programación

Creando un programa co alumnado de Primaria...

Nos obradoiros de fin de curso, varias alumnas de 3º ESO ensinámoslle algo de programación con Scratch ao alumnado de Primaria.

Creamos un programa contando unha historia!

Un rapaz achégase ao dinosaurio, saúdalle e invítalle a bailar...

Despois, coa nosa axuda, o alumnado de Primaria deseñou un programa máis sinxelo... Un obxecto bailando!

Esperamos que se divertiran deseñando as súas propias creacións!

 

Capture Game

O alumnado de 4º ESO na materia de Dixitalización realizamos un xogo, utilizando Scratch.

Neste xogo debían aparecer, como mínimo, cinco obxectos. Os obxectos deben facer diferentes movementos, mudar o seu disfrace, cambiar o seu tamaño, aparecer-desaparecer, emitir sons, capturar obxectos, perseguirse...

O obxetivo do xogo que tedes a continuación é simple. Debedes capturar no cubo de auga os máximos peixes posibles. Este cubo móvese seguindo ao rato e ao bater un récord aparece un ajolote nel. O peixe globo resta 10 de vida, e cada vez que pase un peixe normal resta 1. A dificultade é aleatoria xa que os peixes poden aparecer en cada extremo cada un e facerse imposible a captura.

Probade a vosa habilidade!

 

O mono ten fame!

Durante o terceiro trimestre en 3º da ESO na materia de Educación dixital estivemos utilizando unha aplicación de programación chamada Scratch.

Scratch é unha un sistema de programación que se pode utilizar tanto online como descargando a aplicación no ordenador. Con este sistema podes elixir ou subir unha o varias personaxes e cos bloques programalas para que fagan cousas (como moverse, falar, soar...) e realizar xogos ou outras cousas impresionantes.

Esta práctica é unha conversa entre un mono e unha serpe, que intenta axudalo. Para observar esta pequena historia e que realicen as accións as dúas personaxes hai que premer na bandeira verde e xa podedes desfrutalo.

Espero que vos gustase o noso programiña!

 

Os nosos animalarios

Durante o terceiro trimestre o alumnado de 3º da ESO de Educación Dixital estivemos traballando con numerosos códigos que nos ofrece o programa Scratux.

O Scratux é unha aplicación onde podes programar bonecos cos sons e gran variedade de movementos que nos ofrece este programa. Realizamos diferentes actividades combinando sons, disfraces, movementos... de cada unha das personaxes coas ferramentas que este nos ofrece. Ao principio pode facerse un pouco complicado e lioso programar xa que hai moitas ferramentas e opcións, pero o Scratux é un programa moi sinxelo de utilizar, xa que ten todo moi ben estruturado e explicado.

Estas actividades están expostas en AGÜEIRO. Se pinchas aquí podes entrar e ver o traballo feito por todo o alumnado. Son diferentes programas onde os animais móvense, emiten sons, falan... Falando desta actividade, poderiamos dicir que foi a máis entretida. Tivemos que elixir un escenario e nel colocar como mínimo 3 animais os cales deberían ser diferentes, e cada un deles realizar un movemento polo escenario. Esta actividade gustounos moito. Este proxecto e curto, o paso máis difícil é programar os animais e para que non choquen uns con outros ou non se superpoñan.

Esperamos que vos gusten os nosos animalarios!

Distribuir contido


by Dr. Radut