AXUDAS para ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS de APOIO EDUCATIVO

Aberto o prazo para solicitar as axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

Convocatoria do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024.

Que persoas poden solicitar esta axuda?

As axudas están dirixidas a persoas que presentan unha necesidade específica de recibir apoio educativo derivado dalgunha das seguintes situacións:

• Discapacidade igual ou superior ao 25%
  • Trastorno grave de conducta (TGC) ou da comunicación e linguaxe
  • Trastorno do espectro autista
  • TDAH asociado a TGC ou discapacidade
  • Altas capacidades (AACC)

Máis información:

8M: A Voz das Mulleres

O voluntariado da biblio de 5.º EP coordinado polas profes Olaia, Elvira e Chus argallou esta selección musical de mulleres para dar voz ao 8M.

8M - 5º EP

Na presentación achegada preme sobre cada unha das imaxes e accederás ao vídeo da canción. Tamén podes escoitalas na playlist creada en Spotify.

Ficheiros anexos: A VOZ DAS MULLERES 8M

ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2024-2025

Este procedemento vai dirixido a todo o alumnado que entra por primeira vez no sistema educativo, así como os de Infantil, Primaria, ESO e de Bacharelato que desexan cambiar de centro escolar, sempre que haxa prazas dispoñibles.

Prazo: do día 1 de marzo ao 20 de marzo.

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opcións descritas a continuación:

- vía telemática na aplicación informática creada para tal fin no Portal Educativo: AdmisiónAlumnado.

- cubrila informática ou manualmente e presentala no centro educativo onde vai matricularse para o curso 2024-2025: Anexo II.

Máis información: Info reserva praza bacharelato 24-25

Ficheiros anexos: Anexo II - ED550B-G

#aquítaménsefala

O alumnado da Mata únese á iniciativa do IES Rafael Dieste para potenciar o uso do galego. A campaña, dinamizada por estudantado de toda Galiza, distribúe cartaces por todos os establecementos do país. Durante o Entroido, o noso alumnado repartiraos polo Concello para quen se queira sumar. Consiste en sacar unha foto co dono ou dona do establecemento sostendo o cartel diante do seu local.

A Mata está co galego!!!!

ATSFG

.