Exito da nosa participación no campionato provincial de campo a través

Os nosos alumnos que participaron na proba do campionato provincial de campo a través obtiveron uns sorprendentes resultados, xa que Ezequiel Rodríguez quedou segundo na categoría de benxamins, e Fernando Martínez 9º en Alevíns.

Dado o elevado nivel de participación, por ser unha proba provincial na que estaban representados os mellores clubes, temos que felicitar aos nosos cinco participantes que asistiron á carrera. O equipo alevín feminino, que quedou reducido a dúas representantes por culpa da gripe, fixo un bo papel, quedando situadas polo medo da táboa, diante de moitas integrantes de clubes. Tamén temos que destacar a carreira realizada por Christofer Pérez en infantis, categoría na que xa os clubes se desmarcan de forma clara sobre os participantes dos colexios.

Moitas felicitacións aos nosos participantes, e ánimo para as próximas carreiras.