SOLICITUDE E CONCESIÓN DE MÁSCARAS PARA O ALUMNADO.

Tras o publicado na ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado. Informamos que:

• Aqueles alumnos aos que lles foi concedido o cheque de axuda a material escolar son directamente beneficiarios das máscaras hixiénicas polo que non terán que facer ningunha solicitude.
  • O alumnado que non presentou solicitude en fondolibros e cuxa renda per cápita durante o 2018 foi igual ou inferior a 6000 euros poderán presentar solicitude no centro. (O anexo pódese descargar do enlace adxuntado previamente).

Listaxe definitiva admitidos e non admitidos fondo libros

Último álbum

story | by Dr. Radut