MATERIAL PARA O PRIMEIRO DÍA DE CLASE

MATERIAL PARA O PRIMEIRO DÍA DE CLASE:

(A axenda escolar será, como o pasado curso, un agasallo da ANPA para todo o alumado)

Cada alumno traerá máscara (desde os 6 anos), un bote pequeno de hidroxel e unha caixa de panos de papel de uso individual. Non esquezades enviar unha nota especificando se serán recollidos polas familias ou irán no autobús (especificade liña e parada). Non se prevé a posta en marcha de Comedor ou Plan Madruga ata a vindeira semana.

4º INFANTIL

Mandilón, máscara, envase antibacteriano ou bolsa zip onde meter a máscara e un bote pequeno de xel hidroalcohólico.

5º INFANTIL

INFANTIL

1º PRIMARIA

Para o primeiro día, o alumnado traerá o estoxo habitual: lapis, goma, bolígrafos, cores… e algúns folios nunha funda, sobre ou carpeta.

Proporcionarase unha lista co material para o curso vindeiro venres. Os libros NON SERÁN EMPREGADOS DE INMEDIATO e marcarase cando e como os terán que levar, seguindo criterios racionais, así como outras indicacións baseadas en criterios sanitarios e de practicidade.

2º PRIMARIA

3º PRIMARIA