2º ACTIVIDADE: xogo con pezas LEGO DUPLO para traballar a atención e memoria.
Pasos: 1. un/unha voluntario/a fai unha construcción. 2. En equipo, por quendas, irán pasando a ver a construcción e terán que transmitir o visto ao equipo.
3º ACTIVIDADE: LEGO EDUCATION "Primeiras máquinas" para traballar con engranaxes, rodas e eixes, pancas, poleas... Construímos unha buxaina, un debuxo máxico, unha troqueladora.
LEGO EDUCATION WEDO 2.0. Construímos e programamos unha eiruga, un muiño e un robot.
Os alumn@s de 4º B estiveron traballando a Robótica con diferentes medios e recursos e despóis foron tan amables de "facer de profes" dos nenos e nenas de 3º e 4º A.
Todos aprendemos moito con estos obradoiros. Moitas grazas!
STEAM é unha metodoloxía que axuda ao alumnado a desenvolver competencias científicas e tecnolóxicas. Durante esta semana o nosos nenos e nenas tiveron sesións de robótica, placas makey makey, xogos creativos...
O equipo de robótica e Biblioteca creativa montou unhas sesións moi lúdicas e motivantes para o alumnado. Xogar é o noso xeito favorito de aprender.
O Programa "Navega con Rumbo" é unha iniciativa encamiñada a que os escolares naveguen con tino pola Rede, é dicir, con seguridade, evitando o ciberacoso e outros riscos de internet.
O alumnado de 5º e 6º de primaria tivo unha charla cun enxeñeiro informático da Consellería que lles falou do divertido e útil que é internet pero tamén dos seus perigos.
O termo STEAM é o acrónimo dos termos en inglés Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría, Arte e Matemáticas).
É un tipo de educación con enfoque pedagóxico na resolución de problemas.
Nesta semana, por quendas, o alumnado traballou neste eido con xogos de: creatividade, enseño, robótica, construcións...
Escapar do círculo: nesta sesión tiveron que programar o robot para que tentase escapar dun círculo pero retrocedendo ao atopar a marxe faendo que non conseguisen nunca saír.