COMEDOR 2021/2022

Estimadas familias:

Segundo a Instrución 2/2021, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, do 01 de xuño sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2021/2022, para poder ser usuario deste servizo haberá que entregar no centro o modelo de autodeclaración (Anexo II) antes do día 08 de setembro (A renda neta per cápita familiar corresponderá ao ano 2020).

Para colaborar no comedor, haberá que entregar o Anexo III desta instrución debidamente cuberto e aportar a acreditación de non ter sido condenado en sentencia firme por delitos sexuais, ademais de certificación acreditativa dunha entidade financeira onde dispoñan de conta. O prazo para entregar a documentación remata o 08 de setembro.

Atentamente,

O EQUIPO DIRECTIVO