NOVOS LOBOS

Onte, 20 de novembro, tivo lugar no noso centro para todo o alumnado o espectáculo "Novos Lobos" organizado pola ANPA "15 de maio" e a Federación Provincial de ANPAS da Coruña.

ACTIVIDADES RECREO COMEDOR

Desde a ANPA "15 de Maio" propoñen desenvolver actividades nos recreos do comedor para un maior entretemento do alumnado debido a que hai moitos días que por mor de diferentes circunstancias meteorolóxicas non poden saír ao patio.

Para iso sería preciso saber o seguinte:

• Persoas interesadas de xeito voluntario e altruísta en participar (Horario recreo comedor: 14.00-14.50 horas aproximadamente). Deberán de traer certificado de non ter sido condenado en sentencia firme por delitos sexuais.
  • Tipo de actividade que se realizaría.

As persoas interesadas poderán comunicalo a través do correo electrónico do centro: ceip.santaeulalia.dumbria@edu.xunta.gal

Publicaranse as actividades ofertadas e o prazo para que se poida anotar o alumnado interesado. Tamén se poderá inscribir o alumnado que non faga uso do servizo de comedor no día da actividade.

Atentamente,

O EQUIPO DIRECTIVO