SOLICITUDE DE ADMISIÓN CURSO 2022/2023

O prazo de solicitude de admisión para o próximo curso 2022/2023 estará aberto desde o día 01 ata o 21 de marzo, ambos inclusive.

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de xeito manual ou a través da aplicación admisión alumnado no menú Solicitude-Admisión-Crear. Esta solicitude deberase presentar no centro educativo solicitado en primeiro lugar ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 01 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a Sede Electrónica, para o que se precisará de Chave365 ou certificado dixital, sendo esta a canle preferible de presentación.

Aquelas familias que desexen cubrir as solicitudes de xeito manual, poden descargar nos seguintes enlaces os correspondentes formularios:

Documentación a presentar: Fotocopia libro de familia, fotocopia certificado de empadronamento, fotocopia DNI dos proxenitores, fotocopia cartilla de vacinación alumno/a solicitante, fotocopia tarxeta sanitaria alumno/a solicitante, 4 fotos tamaño carnet alumno/a solicitante e sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor, de darse o caso.

Horario de atención ao público: de Luns a Venres, de 10.00 a 10.50 horas. Mércores, de 15.40 a 16.30 horas.

Atentamente,

O EQUIPO DIRECTIVO