Balor na acción dunha cadeira

Esta semana estréase no Teatro Colón da Coruña a obra "Balor na acción dunha cadeira", dirixida por Roi Fernández. A obra lembra a emigración sadense en Nova York, a orixe da "Sociedad Sada y Contornos" e do noso centro. Xosé Alonso, bisavó de Roi, foi un dos sadenses que formaron parte de "Sada y sus Contornos" en Nova York. Roi recibe unha vella película procedente de New York. Na lata, únicamente unha etiqueta: "Sociedad Sada y Contornos, 1920". A mesma sociedade de emigrantes á que pertencía o seu bisavó...

Os alumnos de 5º e 6º de primaria van asistir á representación o venres 6 de febreiro nunha función dirixida aos escolares. Ese mesmo día e o sábado 7, ás 20,30 horas, haberá dúas funcións máis para o público en xeral, ás que animamos a asistir a toda a comunidade educativa.

Máis información: Balor na acción dunha cadeira