Xornada de portas abertas

O vindeiro mércores 21 de xaneiro está prevista unha xornada de portas abertas a partir das 18 horas. Convídase ás familias dos alumnos e aos veciños e veciñas de Sada a visitar as novas instalacións coas que conta o noso centro, despois do remate das obras que permiten contar cun novo aulario.

A Xornada realízase a iniciativa da Xefatura Territorial da Consellería de Cultura e Educación, Concello de Sada, ANPA As Mariñas e o Colexio. Está previsto que asistan o Xefe Territorial da Consellería, D. Indalecio Cabana, o Alcalde de Sada, D. Ernesto Anido, así como integrantes da Corporación Municipal e tamén as familias e exalumnos que tanto ansiaron esta ampliación. Esperamos poder disfrutar duns momentos entrañables con todos eles.

Sada a 19 de xaneiro de 2015.