ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR: PROCLAMACIÓN DE CANDIDATURAS ELECTAS

Proclamación de candidatos electos.

a) Representantes dos pais

Despois do escrutinio realizado pola Mesa electoral para elección dos representantes dos paiS proclámase como candidatos electos ao Consello Escolar:

-D. Manuel Fernández Arrojo

-Da. Ana Lucía González Castro

-D. Miguel Agrelo Suárez

b) Representantes do profesorado

Do resultado da votación para a elección dos representantes do profesorado celebrada en Claustro extraordinario proclámanse como candidatos electos para cubrir os dous postos correspondentes a esta renovación, segundo acta remitida a esta Xunta Electoral:

-Da. Oliva Blanco Díez

-Da. Esperanza Arias Ferreiro

En terceiro lugar proclámase a:

-Da. Mª Luisa Ricoy Lamas

Esta última cubrirá un posto vacantes no sector do profesorado que quedou sen cubrir por falta de candidatos na elección realizada no ano 2012 e con mandato ata a próxima renovación no ano 2016.

Representante do persoal de administración e servizos

Como representante do persoal de administración e servizos, segundo acta remitida a esta Xunta Electoral:

-Da. Patricia Lobato Álvarez

Representante do Concello de Sada

Como representante do Concello de Sada, foi designada:

-Da. Soraya Salorio Porral.