ASAMBLEA ORDINARIA 18 DE SETEMBRO

CIRCULAR ANPA

LISTA MATERIAL 2º DE PRIMARIA

LISTA MATERIAL 5º E 6º DE PRIMARIA

Revista "Aprende a escoital@s"

Un ano máis, o CEIP de Randufe participou na revista "Aprende a escoital@s" do Concello de Tui. Nesta ocasión, relatamos as prácicas restaurativas que axudan a cohesión grupal, o diálogo e, mesmo, a resolución de conflitos.

Non a perdades porque tamén poderedes ver outras actividades doutros centros de Tui.

Non a perdades!

ACTIVIDADES ANPA 2024-2025

NOVIDADES

Xa están na biblioteca os últimos libros. Esperamos que vos gusten.

APADRIÑAMENTO LECTOR

Un ano máis, todos os venres do mes de maio, tivemos na nosa escola o Apadriñamento Lector, no que o alumnado dos cursos superiores len ao de E. Infantil, 1º e 2º. Os maiores desfrutan guiando aos pequenos,   e os pequenos están encantados de recibir esas preciosas lecturas con tanto agarimo.

NOVIDADES

Con estas novas adquisicións completamos os fondos adicados ao Día das Letras Galegas, que este ano homenaxea á figura de Luisa Villalta. Entre eles, atopamos algúns libros coa súa biografía e os seus poemas. Esperamos que vos gusten.