Dirección 2011

3. Resolución da Comisión de Selección e Proposta de nomeamento

O día 8 de xuño, reuniuse a Comisión de Selección para dar conta das posibles reclamacións ao proceso. Ante a ausencia destas, a Comisión acorda propor como Director do CEIP Pío XII para os vindeiros catro cursos a:

APELIDOS E NOME CENTRO DE DESTINO
  D. Xosé Manuel Casaleiro Fernández CEIP Pío XII
2. Convocatoria da Comisión de Selección

O día 16 de maio ás 18:30h está convocada a Comisión de Selección para a elección da nova Dirección do CEIP Pío XII para os vindeiros catro cursos.

1. Convocatoria para a elección de Nova Dirección

O día 25 de marzo é publicada no DOG a Orde do 17 de marzo de 2011 pola que se convoca concurso de méritos para a selección e nomeamento da dirección dos centros docentes públicos que imparten as ensinanzas reguladas na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de Educación.
No Anexo I da citada Orde aparece o CEIP Pío XII como un dos centros nos que é preciso realizar este proceso.
Segundo o recollido no Apartado Quinto 1.b) e c) da Orde, a Comisión encargada da Selección e designada polo Claustro de Profesorado e polo Consello Escolar queda constituida polos seguintes membros.

Representante da Xefatura Territorial e Presidenta da Comisión

• Isabel Serna. Inspectora de Zona

Tres membros do Claustro

• Antonio Fernández Regos