Libros, cadernos de vacacións, material escolar e organización do inicio de curso 10-11

ORGANIZACIÓN DO INICIO DE CURSO

Como aparece recollido no Calendario escolar para o curso 2010-2011, as clases en Infantil e Primaria daran comenzo o día 10 de setembro.

Organización do Inicio de Curso.

• Día 10 ás 09:00, entrada do alumnado de 1º e 2º curso pola porta de Poza de Bar.
  • Día 10 ás 09:00, entrada do alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º pola porta do pabillón.
  • Día 10 ás 09:15, entrada do alumnado de EI 5 anos, polo patio cuberto.
  • Día 10 ás 09:30, entrada do alumnado de EI 4 anos, polo patio cuberto.
  •  Día 10 ás 10:00, reunión cos pais e/ou nais do alumnado de 3 anos, sen nenos, co obxecto de explicar o Programa de Adaptación e as normas xerais do centro e as da etapa.

MATERIAL DE AULA. CURSO 2010-2011

LIBROS DE TEXTO 2010-2011

• A aplicación do Decreto de Plurilingüismo fai necesario cambiar os libros de matemáticas. Para 3º e 4º de primaria a Consellería acaba de publicar a correspondente orde de axuda para a adquisición dos referidos libros de texto. Poden recoller os impresos na secretaría do centro. O prazo de presentación de solicitudes remata o 30 DE SETEMBRO.
  • Os alumnos que cursen 3º e 4º de primaria o vindeiro curso NON teñen que comprar os libros, únicamente o libro de actividades de inglés (Activity Book).
  • As familias que solicitaron as axudas para a compra dos libros de 1º, 2º, 5º e 6º de primaria XA PODEN RECOLLER OS VALES que deberán presentar nas librerías.
  • GRATUIDADE SOLIDARIAhttp://www.edu.xunta.es/web/gratuidadesolidaria

MATERIAL DE VACACIÓNS PARA O ALUMNADO QUE PASA PARA...

• 2º EP. Caderno de Vacacións. Ed. Edelvives. Lengua e Matemáticas.
  • 4º EP.
    Vacaciones Santillana. 120 ejercicios para repasar ortografía y gramática.
    Vacaciones Santillana. 110 problemas para repasar matemáticas.
    Cuadernos de caligrafía Pauta Montessori 5, 6 e 7.
    Lectura dun libro en galego axeitado á idade.