Luns, 18 de maio de 2020
“SÍNDROME DA CABANA”
Escoitastes falar deste termo?...dito dun modo sinxelo, o síndrome da cabana ven a ser o sentimento de medo e/ou pánico que algunhas persoas poden experimentar ao volver a saír á rúa, tras pasar certo tempo de reclusión forzosa.
Ao mellor nunca chegastes a sentilo pero por se sodes d@s que están a sufrilo e/ou coñecedes a alguén nesta situación, obteredes información así como unhas sinxelas pautas para preparar unha saída eficaz no estupendo documento elaborado pola Orientadora do colexio de Hío que incluimos a continuación.... Desexamos que vos axude!
https://view.genial.ly/5eb588868c034e0d162d37c2/presentation-sair-a-rua
**********
16 de maio de 2020
TELETRABALLO
Moitas nais e moitos pais así como a meirande parte do profesorado levamos casi dous meses traballando dende a casa e/ou teletraballando; trátase dunha modalidade laboral que moit@s de nós nunca emplearamos e, en consecuencia , supón un gran esforzo para que resulte exitoso.
Non sabemos canto falta para a volta á normalidade dos nosos traballos e, por dita razón, deberiamos coidarnos para non desfalecer e superar o stress que dita situación poidera xerar en nós.
Moito ánimo a tod@s e , no seguinte enlace, adxuntamos uns sinxelos consellos para non sucumbir á situación.
https://elpais.com/sociedad/2020/03/20/actualidad/1584713129_748120.html
Saúdos do Equipo de Orientación !
**********
10 de maio de 2020
EDUCACIÓN EMOCIONAL
O pasado 2 de maio foi o día mundial contra o acoso escolar, un grave problema que afecta a millóns de escolares de Educación Primaria e Secundaria en todo o mundo.
Segundo o Dr. Javier Miglino, fundador de Bullying Sen Fronteiras: "O bullying é un inimigo silencioso que se nutre de tres velenos: a soidade, a tristura e o medo"; e, por outro lado, Rafael Bisquerra, experto en Intelixencia emocional, di que “unha persoa que se atopa BEN non ten necesidade de agreder ou molestar a outra”.
Por dita razón temos que incidir na Educación Emocional como factor preventivo do acoso escolar e conseguir nenas e menos emocionalmente competentes.
A continuación, os propoñemos unha serie de cadernos, elaborados polo Equipo de Conduta de Granada, con actividades para o desenvolvemento emocional en familia.
https://equipotecnicoorientaciongranada.com/trastornos-graves-de-conducta/
***********
Bo día!!
Xa tedes a vosa disposición o Blog do Departamento de Orientación. Nel atoparedes información de interese relacionada coa situación que estamos a vivir, así como: diversos xogos, recursos e actividades relacionados coa área de Pedagoxía Terapeútica e Audición e Linguaxe.
Pincha no seguinte enlace para acceder ao blog.
https://ceipparada.blogspot.com/
25 DE ABRIL DE 2020
Ola familias!
Xa está cerca o momento en que @s peques de casa poidan saír a dar un paseo...será a partires do próximo domingo 26 de abril.
É moi importante que coñezades ben as normas e condicións para facelo do xeito máis seguro para tod@s vós.
A continuación, incluímos unha pequena guía para familias, elaborada pola psicóloga Sabina Serrano, e un conto para que @s peques afronten esta nova situación da mellor maneira posible.
... e se despois de tanto tempo estamos sen ideas , a Cidade da Cultura e o Museo de Historia Natural teñen preparados obradoiros e actividades superchulas!
Xa queda menos....
Moito ánimo para tod@s!
INFORMACIÓN LUNS 30 DE MARZO
3ª semana
Ola familias!!! Como vai todo? Moito ánimo que xa queda un día menos!!!
Aquí vos deixamos unha serie de propostas, xogos e actividades para pasar o mellor posible este período de tempo e unha serie de pautas para adaptarnos á cuarentena.
Así mesmo, adxuntamos unha serie de estratexias para fortalecer e mellorar o ámbito afectivo-emocional do noso alumnado a través da intelixencia emocional, xa que, a situación na que nos atopamos tamén é unha boa oportunidade para aprender moitísimo fora do ámbito académico.
Apertas grandes
O equipo de orientación .
INFORMACIÓN LUNS 23 DE MARZO
2ª semana
Quedamos na casa!!
A situación estase a alargar no tempo e é importante que @s nen@s entendan por que no poden ir ao cole nin saír ao parque ou visitar aos avós, amig@s,... Por dita razón, propoñemos no seguinte enlace un conto que poden colorear… Hai versións en varias linguas: en galego, en castelán e en inglés.
https://www.dalmaus.com/mision-quedarse-en-casa
…e non podedes olvidar o importante que é lavar moi ben as mans. Sabedes facelo? Mirade que ben o fan os de MIGALLLAS
E se o facedes moi ben, igual tedes un premio. Probade co xogo do corona virus.
O Ministerio de Educación e FP e RTVE lanza Aprendemos en casa para facilitar a aprendizaxe de todo o alumnado durante a suspensión de clases presenciais. Trátase dun programa dirixido ao alumnado de 6 a 16 anos cunha duración de 5 horas diarias, sendo o seu horario de 9:00 a 14:00 h.
Por outra banda, a TVG en colaboración coa Consellería de Educación , Universidade e Formación Profesional está a emitir pola G2 ,de luns a venres e entre as 11:00 e as 13:00 h, un bloque educativo para apoiar aos estudantes galegos.
Como non todo van ser tarefas escolares, podemos tentar levar a cabo cos peques as ideas que nos propón estacionbambalina.com!!
…e como di o arco da vella que estamos a ver estos días en moitas ventás TODO VAI SAÍR BEN ...A que esperas para descargar o teu?
O equipo de Orientación.
INFORMACIÓN LUNS 16 DE MARZO
- Carta ás familias
- Fichas para traballar a atención
- Fichas para traballar a dislexia
- Estimulación cognitiva 1
- Estimulación cognitiva 2
- TEA-Quedamos na casa
- APPs y WEBS para alumnado TEA
- Mandalas
Adxunto | Tamaño |
---|---|
INTELIXENCIA EMOCIONAL EN MOMENTOS DE CRISE.pdf | 189.34 KB |
PAUTAS PARA ADAPTARNOS Á CUARENTENA.pdf | 453.37 KB |
PASAPALABRA BURBUJA LENGUAJE.pdf | 512.16 KB |
Carta ás familias.pdf | 109.78 KB |
ATENCIÓN.pdf | 6.11 MB |
DISLEXIA.pdf | 292.22 KB |
ESTIMULACIÓN COGNITIVA.pdf | 10.74 MB |
ESTIMULACIÓN COGNITIVA 2.pdf | 10.84 MB |
TEA-nos-quedamos-en-casa (1).pdf.pdf | 2.25 MB |
APPs y WEBS para alumnado TEA.pdf | 81.08 KB |
MANDALAS.pdf | 15.12 MB |
SEMANA 2 INFORMACIÓN PT-AL.pdf | 120.9 KB |
INFORMACIÓN PARA AS SAÍDAS DOS NENOS E NENAS DURANTE O ESTADO DE ALARMA 25.pdf | 121.63 KB |