CONCIENCIAR: A DISCAPACIDADE | |||||
Orientación 18 - 19
ENTENDER A DISCAPACIDADE
INCLUSIÓN
O PROGRAMA TEI EN INFANTIL
|
|||
|
|||
FACENDO COUSA XUNT@S O programa TEI facilita o proceso de integración do alumnado no momento de incorporación ao colexio , determina un referente (titor/a) que favoreza o autoconcepto e a autoestima do alumnado novo , e reduce o nivel de inseguridade que provoca espazos descoñecidos |
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
XOGAR
|
ACOMPAÑAR
|
||
|
|||
AXUDAR
|
ESCOITAR
|
||
TAMÉN APRENDEMOS O QUE NOS FAI DANO
|
|||
MAIS DIVERTIDO FACELO CON OUTR@ QUE FACELO DE XEITO INDIVIDUAL |
APRÉNDESE DE XEITO DIFERENTE: CO CORAZÓN |
||
|
|||
UNHA COMUNIDADE EDUCATIVA COHEXIONADA FRONTE AO ACOSO ESCOLAR: TOLERANCIA CERO COMO SINAL DE IDENTIDADE DO NOSO COLE!
|
|||
Para coñecernos, fixemos un baile . Bailamos xuntos , as parellas de ami@s amig@s.Podes vernos nos ensaios. | |||
|
|||
|
|||
|
|||
recursos para traballar |
|||
|
ACTUACIÓN DENDE ORIENTACIÓN
|
|||
I N T E R V E N C I Ó N |
|
||
LEXISLACIÓN |
|||
R E C U R S O S
|
DSM-V |
||
PROTOCOLO DE ACTUACIÓN URXENTE ANTE CONFLITOS: Juan Carlos Torrego, Isabel Fernández. |
|||
ABORDAXE DENDE O APOIO CONDUTUAL POSITIVO | |||
DUCATIVAS ESPECIAIS DO ALUMNADO CON PROBLEMAS DE CONDUTA | |||
PROBLEMAS DE COMPORTAMENTO NO ÁMBITO EDUCATIVO | |||
PEDAGOXÍA TERAPÉUTICA |
|||
ESTRATEXIAS DE INTERVENCIÓN | |||
PROGRAMAS DE INTERVENCIÓN | |||
CÓMO INTERVENIR EN PROBLEMAS DE CONDUTA. M.ª Ángeles Luengo Martin |
|||
Tabla de desarrollo Haizea-Llevant | |||
TÉCNICA DE MODIFICAR CONDUTAS: | |||
|
|||
SISTEMA DE PUNTOS | |||
Protocolo de Intervencion[1] by on Scribd |
|||
Cómo intervenir en transtor... by on Scribd |