Orientación 18 - 19

ENTENDER A DISCAPACIDADE

         
       CONCIENCIAR: A DISCAPACIDADE    
 

         
       
           
       
           
    
           
   

   
           
         

INCLUSIÓN

PÓCIMA MÁXICA DA INCLUSIÓN
  • Un fío de ilusión ben pelado , coidando que non vaia nada de pesimismo, malestar docente, recortes…xa que unha pequena dose de pensamentos negativos poden estragar a poción! Se é que fora o caso de que se escapara un , lembrade, por cada fío de desilusión tedes que botar tres de alegría
  • Tres linguas de serpe de Formación, Investigación, Reflexión e Innovación
  • Raíces das árbores donde se aprende a aprender, a ser, a facer, a convivir
  • 8 gotiñas de salvia das 8 intelixencias múltiples
  • Teas de araña da creatividade (pódense atopar nas esquiñas dos cerebros con pouco uso)
  • Barbas de morcego da curiosidade
  • Ás de mosca da locura, do cooperativismo e do aprendizaxe pro proxectos
  • Uñas de león para ser valente: preguntar, pelexar, probar,  arriscarse .
  • Unha pizca de esperanza de país, nais, mestres,políticos e sociedade en xeral, COIDADO! Este é un elemento moi preciado e moi difícil de conseguir!
  • Un pedaciño de talo da planta de Igualdade de oportunidades, a equidade, a xustiza social. Disque estas  crecen na utopía e nunha sociedade mais xusta e tolerante e que se poden atopar nos xardíns dos soños que se fan realidade
  • Moedas do poderoso cabaleiro é don diñeiro

Espolvoréase todo ben con po de estrelas da motivación, a vocación, a paciencia e o interese e ,unha vez reunidos, mesturados os ingredentes, vértese nunha aula.

Por último, repítese todas as mañas ao entrar(asegurándose que non se entra co pé esquerdo) estas palabras máxicas:

“A RECONPENSA ATÓPASE NO ESFORZO E NON NO RESULTADO.

 

UN ESFORZO TOTAL E XA UNHA VICTORIA COMPLETA: APRENDE”

   

Comenzamos a coñecernos

OO DÍA DO ENCONTRO ENTRE AMIG@S ESPECIAIS

Estamos impacientes por saber quen é ese amigo ou amiga especial.

Viñeron as familias. Pasamolo moi ben.

 

 

BAILE ENTRE AMIGOS

Bailar axuda a divertirnos e coñecernos.Fixemos un baile moi chulo!

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo
   

O PROGRAMA TEI EN INFANTIL

 

 

 

 
 

                    

 
 

 

 
 

FACENDO COUSA XUNT@S

  O programa TEI facilita o proceso de integración do alumnado no momento de incorporación ao colexio , determina un referente (titor/a) que favoreza o autoconcepto e a autoestima do alumnado novo , e  reduce o nivel de inseguridade que provoca espazos descoñecidos 

 

 

 

                  Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

 
     
 

                                                      

 
 

       

                                                                     

 
                                                          
 

 
 

 

 
 

XOGAR 

 

ACOMPAÑAR

 
     
 

 
 

 

 

 
 

AXUDAR

ESCOITAR

 
     
     
 

TAMÉN APRENDEMOS O QUE NOS FAI DANO

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

 

 
     
 

MAIS DIVERTIDO FACELO CON OUTR@

QUE FACELO DE XEITO INDIVIDUAL

APRÉNDESE DE XEITO DIFERENTE:

CO CORAZÓN

 
 

 

 
 

UNHA COMUNIDADE EDUCATIVA COHEXIONADA FRONTE AO ACOSO ESCOLAR:

TOLERANCIA CERO COMO SINAL DE IDENTIDADE DO NOSO COLE!

 

 
  Para coñecernos, fixemos un baile . Bailamos xuntos , as parellas de ami@s amig@s.Podes vernos nos ensaios.  
 

 

 
 

 

 

 
 

 

 
 

recursos para traballar

 
 

 

 

Recursos para prevención do acoso escolar

             
             
       TRABALLAR A PREVENCIÓN DE TODO TIPO DE VIOLENCIA      
             
             
             
           
 
             
 



 

   
             
 
 
 
 
             
             
             
     

O GRUPO DE CLASE NO ACOSO

     
             
       
             
           
             
           
             

ACTUACIÓN DENDE ORIENTACIÓN

 

 

       
  
 
       

I

N

T

E

R

V

E

N

C

I

Ó

N

 

 
       
       
       
 

LEXISLACIÓN

 

R

E

C

U

R

S

O

S

 

 

DSM-V

 

PROTOCOLO DE ACTUACIÓN URXENTE ANTE CONFLITOS:

Juan Carlos Torrego, Isabel Fernández.

 
ABORDAXE DENDE O APOIO CONDUTUAL POSITIVO  
DUCATIVAS ESPECIAIS DO ALUMNADO CON PROBLEMAS DE CONDUTA  
PROBLEMAS DE COMPORTAMENTO NO ÁMBITO EDUCATIVO  
 PEDAGOXÍA TERAPÉUTICA
 
 ESTRATEXIAS DE INTERVENCIÓN  
PROGRAMAS DE INTERVENCIÓN   

CÓMO INTERVENIR EN PROBLEMAS DE CONDUTA. M.ª Ángeles Luengo Martin

 
 Tabla de desarrollo Haizea-Llevant    
     
 
 TÉCNICA DE MODIFICAR CONDUTAS:
 

  

  SISTEMA DE PUNTOS    
       
 
      
       
   

Protocolo de Intervencion[1] by on Scribd

   
 

Cómo intervenir en transtor... by on Scribd

   

Powered by Drupal - Design by artinet