VISITA DE ANA ALONSO

Cada vez que un autor ou autora se encontra con nenos e nenas no colexio, chega cun obxectivo principal:

E así recibimos na biblioteca o luns, 9 de marzo, a ANA ALONSO, autora dos libros: Desafío lunar e As sete caras do señor Grunt, -da colección PIZCA DE SAL-, que leron este curso os alumnos e alumnas de 3º e 4º de Primaria.

Ana contoulles como dende moi pequena sentiu paixón pola lectura e a escritura; e o seu afán por visitar  museos; canto lle gustaba inventar historias, e como pouco a pouco a súa ilusión por ser escritora se fixo  realidade.

NENOS E AUTORA MANTIVERON UN DIÁLOGO SOBRE OS LIBROS TRABALLADOS NAS AULAS

Desafío lunar: Lucas, personaxe principal, trata de ensinarnos que é moi importante persistir para conseguir o que nos propoñemos, que ás veces os erros serven para aprender, e o importante que é traballar en equipo.

As sete caras do señor Grunt: explicoulle ao alumnado de 4º que cada estilo de pintura que figura no libro é unha forma diferente de ver o mundo. E que cada un de nós leva dentro todos eses personaxes: o señor Sono, o señor Manchas, o señor Música..., o señor Normal, -este é o que máis mostramos todos-.

A escritora expresoulles o seu contento pola forma como traballaron o libro e polos debuxos representando a figura humana con distintos estilos pictóricos.

Na presentación pódese ver unha mostra dos debuxos feitos polos nenos e nenas.

Antes de despedirse, Ana Alonso firmou os libros de todos.

por visitarnos e por poñer entre os libros a túa PIZCA DE SAL.

Facer clic na imaxe para ver máis fotos deste acto