Feliz verán 2024

Desde ou CEIP Plurilingüe Inmaculada desexámosvos un feliz verán, e lembrámosvos que as clases do curso 2024-2025 comezan o mércores 11 de setembro.

Festival gradación 2024

Aquí deixámosvos as ligazóns aos vídeos publicados no Festival de Gradación 2024:

Discursos 6º Infantil 2024

Videos gradación 6º Infantil 2024

Discursos 6º Primaria 2024

Videos gradación 6º Primaria 2024

Premiado o maio da ANPA Inmaculada co segundo premio.

O maio realizado polos pais e alumnos do ANPA Inmaculada conseguiu o segundo premio na categoría de "maios enxebres" no pasado concurso de maios organizado polo Concello de Ourense

VISITA Á COMISARIA

O alumnado de 2º, 3º e 4º de Primaria visitou a comisaría de Ourense. Foi unha mañá moi especial coñecendo as distintas dependencias da comisaría e as súas funcións, rematando cunha merenda no heliporto.

SEMANA DO LIBRO 23-24

Día do libro 2024. Visita de Xavier Estévez. 5º e 6º de Primaria

Hoxe día do libro, tivemos a sorte de que o alumnado de 5º e 6º de Ed. Primaria, recibisen a visita do autor Xavier Estévez con motivo da lectura de dúas dos seus libros: "Avións de papel" e "No corazón da maxia". Pasamos un intre moi agradable compartindo inquietudes sobre as súas obras e a súa persoa.