Secretaría
XORNADAS PORTAS ABERTAS
BENVIDOS AO CEIP PLURILINGÜE DE FRIÓNS
Estimadas familias:
Invitámoslles a visitar o noso cole. O CEIP PL de Frións conta con servizos de comedor,
plan madrugadores e dúas liñas de transporte. O centro ten horario de 9:45 a 14:45.
Nos vindeiros días faremos unhas xornadas de portas abertas. Poden poñerse en contacto con nós
para solicitar unha cita chamando ao teléfono 881867027 ou enviando un mail ao ceip.frions@edu.xunta.gal.
Os días para visitar o cole son os seguintes:
-
Luns, 6 de febreiro de 12:30 a 13:30
-
Martes, 7 de febreiro de 16:15 a 17:15
-
Luns, 13 de febreiro de 12:30 a 13:30
-
Martes, 14 de febreiro de 16:15 a 17:15
Podedes atopar máis información dos proxectos e traballos que desenvolvemos en:
* Páxina web do centro: https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipfrions/es
* Facebook: https://www.facebook.com/tempofrions
* Instagram: https://www.instagram.com/artsfrions/
Animádevos a visitarnos!!
INFORMACIÓN MATRÍCULA CURSO 22/23
NOVA MATRÍCULA PARA CURSO 22/23
O PRAZO PARA NOVAS MATRÍCULAS ESTÁ ABERTO DENDE O DÍA
1 DE MARZO AO 21 DE MARZO DE 2022
(Só se pode presentar unha única solicitude no centro no que se solicita praza en primeiro lugar.)
- Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
Segundo o artigo 13 da nomeada Orde, terase en conta o seguinte:
1º. Que cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.
2º. Que o alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
3º. Que o alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.
A vía recomendada pola Consellería de Educación para facer a solicitude de reserva de praza é a través de internet no enderezo www.edu.xunta.es/admisionalumnado ou na Guía de procedementos e servizos da administración da Comunidade Autónoma de Galicia na dirección www.xunta.es /portada co procedemento ED550B. Para isto precisará Chave 365 ou Certificado Dixital.
De todos os xeitos poderán entregar a súa solicitude en papel na secretaría do centro no mesmo prazo establecido do 1 ao 21 de marzo. Os impresos están na conserxería do centro. Pode descargar os impresos dende aquí.
OFÉRTANSE OS SEGUINTES POSTOS ESCOLARES
CURSO |
VACANTES |
4º EDUCACIÓN INFANTIL |
25 |
5º EDUCACIÓN INFANTIL |
0 |
6º EDUCACIÓN INFANTIL |
3 |
1º EDUCACIÓN PRIMARIA |
5 |
2º EDUCACIÓN PRIMARIA |
4 |
3º EDUCACIÓN PRIMARIA |
-1 |
4º EDUCACIÓN PRIMARIA |
3 |
5º EDUCACIÓN PRIMARIA |
24 |
6º EDUCACIÓN PRIMARIA |
5 |
Se é necesario presentar documentación xustificativa dos criterios alegados darase o prazo estipulado na normativa.
O CEIP plurilingüe de Frións ten adscrito o IES Leliadoura.
A área de influencia vén determinada no mapa que aprobou a Xefatura Territorial e que se pode consultar na dirección deste centro.
O CENTRO PLURILINGÜE DE FRIÓNS DISPÓN DOS SEGUINTES SERVIZOS COMPLEMENTARIOS:
• SERVIZO DE TRANSPORTE GRATUÍTO. (Instrución 22 de xuño de 2009)
• SERVIZO DE COMEDOR XESTIÓN INDIRECTA POLA CONSELLERÍA (Decreto 132/2013)
• SERVIZO DE PLAN MADRUGA XESTIONADO POLA ANPA.
En Frións a 28 de febreiro de 2022
Luís Teira Parada
Director
FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E MATERIAL PARA CURSO 21-22
Estimadas familias,
Teñen toda a información en http://www.edu.xunta.gal/fondolibros .
No caso de alumnado que actualmente está en 6º de Educación Primaria, como o prazo desta solicitude remata antes de que saibades en que centro vai estar o voso fillo/a, recomendamos que solicitedes esta axuda no noso centro. Unha vez teñan asignado a praza no IES correspondente remitirémoslla a ese instituto.
TEÑAN EN CONTA
1º) Cúbrese unha soa solicitude por familia que inclúe a todos os fillos e fillas matriculados no colexio. Esta vale tanto para compra de libros (1º e 2º EP), como para a participación no fondo solidario de libros de texto (3º,4º,5º e 6º) e como vale para a compra de material.
2º) Para poder optar a estas axudas é preciso devolver os libros do curso anterior cando se lles indique.
3º) É imprescindible cubrir todas as páxinas cos datos completos, senón poderá ser tramitada. A situación familiar e de renda será a que se teña a 31 de decembro 2019.
4º) Xunto cos impresos correctamente cubertos e asinados hai que entregar a seguinte documentación:
Fotocopia das páxinas do Libro de Familia (OBRIGATORIO)
|
Nos casos en que non teñan libro de familia ou este non reflicta a situación a 31 de decembro de 2019, poderán acreditar o número de membros utilizando outros documentos oficiais.
E, SÓ, de ser o caso:
- Certificado de discapacidade: Certificado acreditativo do grao de discapacidade, se non fose emitido pola Xunta de Galicia.
- Violencia de xénero: Acreditarase en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a prevención e o tratamento integral da violencia de xénero.
- Incapacitación xudicial con patria potestade prorrogada ou rehabilitada: Resolución xudicial
- Certificado de convivencia ou informe de servizos sociais, no caso de pai/nai que non teñan DNI/NIE.
INFORMACIÓN DE INTERESE
EN RELACIÓN CO PROCESO DE ADMISIÓN DE RESERVA DE PLAZA PARA O VINDEIRO CURSO 2021-22, informamos:
SEGUINDO AS INSTRUCIÓNS DA DIRECCIÓN XERAL DE CENTROS E RECURSOS HUMANOS SOBRE O DESENVOLVEMENTO DO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO ACADÉMICO 2021-2022, poden consultar o listado de admitidos e excluidos:
- Presencialmente: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.
- Telemáticamente: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.
Aínda así, infomamos que:
4º de Educación Infantil: todas as solicitudes resultaron admitidas.
5º de Educación Infantil: todas as solicitudes resultaron admitidas.
6º de Educación Infantil: todas as solicitudes resultaron admitidas.
1º de Educación Primaria: todas as solicitudes resultaron admitidas.
A DIRECCIÓN
INFORMACIÓN ABALAR "XUSTIFICACIÓN DE FALTAS DE ASISTENCIA"
ESTIMADAS FAMILIAS
XA PODEDES XUSTIFICAR AS FALTAS DE ASISTENCIA DOS VOSOS FILLOS E FILLAS MEDIANTE A APLICACIÓN DE ABALARMOBIL.
LEMBRAMOS QUE O USO DE ABALAR PARA A COMUNICACIÓN DAS FAMILIAS E A XUSTIFICACIÓN DE FALTAS VAI A SER A CANLE PRINCIPAL A UTILIZAR POLO CENTRO. TEDES Á VOSA DISPOSICIÓN UN TITORIAL CUNHA BREVE EXPLICACIÓN DE COMO XUSTIFICAR AS FALTAS DENDE O VOSO TELÉFONO.
PARA CALQUERA OUTRA INCIDENCIA COA APLICACIÓN ABALAR, PÓÑANSE EN CONTACTO COA DIRECCIÓN DO CENTRO.
LISTAXE DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2015-16
LISTADO DEFINITIVO DE ADMITIDOS CURSO 2015-16
Eu María Teresa García Pérez CERTIFICO que tras aplicar o Decreto 245/2012 e a Orde 12 de marzo de 2013 na sesión do Consello Escolar deste centro celebrado o 21 de abril de 2015, obteñen praza os seguintes alumnos.
ALUMNADO DE 3 ANOS
|
NOME DO ALUMNO/A |
CURSO |
Puntos totais |
1 |
Cameán Ouviña, Harán |
4º EI |
18 |
2 |
Martinez Río, Carla |
4º EI |
18 |
3 |
Maneiro Franco, Michelle |
4º EI |
14 |
4 |
Sampedro Varela, Henrique |
4º EI |
13 |
5 |
Cadabal Franco, Ariadna |
4º EI |
12 |
6 |
Reiriz Paz, Germán |
4º EI |
11 |
7 |
Adan Bande, Hugo |
4º EI |
10 |
8 |
Boo Puga, Javier |
4º EI |
10 |
9 |
Elmoussaoui, Jamal |
4º EI |
10 |
10 |
Moraña Fernandez, Mateo |
4º EI |
10 |
11 |
Pardavila Pinazas, Lucas |
4º EI |
10 |
12 |
Sampedro Paz, Mª dos Anxos |
4º EI |
10 |
13 |
Abeijón Brión, Valeria |
4º EI |
9 |
14 |
Castro Antonio, Marcos |
4º EI |
8 |
15 |
Martinez Pinazas, Valeria |
4º EI |
8 |
16 |
Rio Miranda, Yago |
4º EI |
8 |
17 |
Turner Ablanedo, Adam |
4º EI |
8 |
18 |
Carou Docampo, Sabela |
4º EI |
7 |
19 |
Costa Vazquez, Aldara |
4º EI |
7 |
20 |
Espejo González, Uxía |
4º EI |
7 |
21 |
Imjan, Lina |
4º EI |
7 |
22 |
Ligouti Zaghloul, Raed |
4º EI |
7 |
23 |
Otero Rodriguez, Lois |
4º EI |
7 |
24 |
Lado Sixto, Mariña |
4º EI |
6 |
25 |
Sampedro Lago, Tristán |
4º EI |
|
4 ANOS
Petrovich Marín, Julio |
5º EI |
5 ANOS
Petrovich López, Brais |
5 ANOS |
1º de Educación Primaria
Francisco Cárdenas, Mario Alonso |
1º |
Hamdanne Lamrini, Fátima Zohra |
1º |
2º de Educación Primaria
Baldino García, Natalia |
2º |
Mariño Silva, Brais |
2º |
3º de Educación Primaria
Francisco Cárdenas, Laura Daniela |
3º |
Ftouh Ftouh, Mohamed |
3º |
4º de Educación Primaria
Ftouh Ftouh, Salma |
4º |
Ligouti Zaghloul, Hatim |
4º |
5º de Educación Primaria
Mariño Silva, Uxía |
5º |
Lémbrase que este alumnado deberá facer a matrícula do 20 ao 30 de xuño.
Tal como se indica Orde 12 de marzo de 2013 as persoas interesadas poderán formular unha reclamación de acordo ao artigo 32.
LISTADO DE ALUMNADO NON ADMITIDO
O alumando non admitido e sería, por este orden:
|
APELIDOS E NOME |
CURSO |
Ptos totais. |
1 |
Núñez Presa, Jokin |
|
4 |
2 |
Teira Olmo, José |
|
4 |
3 |
Sanlés Lijó, Alicia |
|
2 |
En Frións 30 de abril de 2015
Vº e prace
Luís Teira Parada María Teresa García Pérez
Director Secretaria
Secretaría
Iniciado el proceso para la solicitud de matrícula para el próximo curso 2010/2011. Se ofrece la siguiente documentación donde se puede encontrar información sobre la normativa reguladora de admisión, oferta de puestos escolares disponibles, área de influencia e IES de adscripción al centro, plazo de presentación de las solicitudes, plazo de presentación de la documentación justificativa de los criterios de baremación alegados, publicación del listado del alumnado admitido, plazo para la formalización de la matrícula, servicios complementarios y reserva de plaza
Aquí podeis echarle un vistazo o descargar algunos de los documentos oficiales de nuestro centro.
CONCRECIÓN CURRICULAR |
PROYECTO LECTOR |
PERÍODO DE ADAPTACIÓN EDUCACIÓN INFANTIL |
||
PLAN DE ACOGIDA ALUMNADO EXTRANJERO |
PLAN DE CONVIVENCIA |
PLAN GENERAL DE ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD |
Libros de texto y material impreso para el próximo curso 2013/2014:
LIBROS 13/14