3º ciclo: Habilidades sociais

Recurso en liña para habilidades sociais

(3º ciclo de Educación Primaria)

Repositorio de contidos educativos (Espazo Abalar) - Libro LIM

Tipo de Recurso: Actividades Interactivas | Plataforma: Multiplataforma | Idioma: Galego | Licenza: Creative Commons BY-NC-SA | Autor: An

Recurso educativo destinado a que o alumnado analice situacións que lle provoquen estrés ou estados de alteración, as identifique e aprenda a utilizar recursos para relaxarse.

Habilidades alternativas á agresión

Recurso didáctico en que se amosan as normas de cortesía básicas para poder iniciar relacións interpersoais dentro dun clima de respecto: como presentarse ante descoñecidos, como dar as grazas, etc.

Recurso didáctico orientado a mostrar ao alumnado patróns de conduta e pautas de comportamento para responder de forma axeitada en situacións sociais.

Recurso educativo destinado a que o alumnado aprenda a identificar o seu estado de ánimo e as situacións que lle provocan estrés ou ansiedade.