Skip to Content

 

   

Xefatura de estudos

Contidos da xefatura de estudos

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 2024

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO

Lexislación:

Datas de celebración: 

10 e 11 de abril 2024

 

Curso no que se realiza a avaliación:

4º de Educación Primaria

 

Áreas avaliadas:

  • Lingua Castelá e Literatura
  • Lingua Galega e Literatura
  • Matemáticas
  • Lingua Estranxeira

 

Características da avaliación de diagnóstico:

A avaliación de diagnóstico ten un carácter informativo, formativo e orientador para os centros educativos, para o profesorado, para o alumnado e as familias. 

A finalidade dos resultados é avaliar a calidade do sistema educativo, a través do coñecemento do grao de adquisición das competencias adquiridas polo alumnado, para poder realizar a posteriori unha reflexión e mellora dos procesos de ensinanza. Os resultados obtidos son a nivel grupo e en ningún caso serán tratados de forma individualizada.

Esta avaliación non substitúe a que se realiza no centro en cada unha das avalacións ao longo do curso académico.

 

 

COMPETENCIAS PROFESIONAIS DOCENTES - NOVO MODELO

Implantación do novo modelo de Competencias Profesionais Docentes.

Máis información no arquivo adxunto.

GUÍA LOMLOE

Relación de documentos de interese relativos ao cambio na lei de educación coa entrada da LOMLOE.

Calendario de implantación

XANEIRO 2021

  1. Participación e comptencias do Consello Escolar Capítulo II-Artigo 127, Claustro Capítulo II-Artigo 129 e Director/a do centro Capítulo II-Artigo 132.
  2. A autonomía dos centro docentes (Capítulo II LOE con LOMLOE).
  3. A selección do director ou directora nos centros públicos Capítulo II-Artigo 133.
  4. A admisión do alumnado.

 

Os procesos relativos aos apartados 3 e 4 que se iniciaron con anterioridade á entrada en vigor desta Lei rexeranse pola normativa vixente no momento de iniciarse.

 

   

 

 

 

 

Unha educación para o século XXI A educación é o principal piar para garantir o benestar individual e colectivo, a igualdade de oportunidades, a cidadanía democrática e a prosperidade económica. A calidade e excelencia dun sistema educativo han de concibirse vinculadas á equidade, a personalización da atención educativa e a autonomía dos centros con rendición de contas.Preséntanse aquí as normas educativas modificadas pola Lei Orgánica 3/2020, do 29 de decembro, pola que se modifica a Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de Educación ( LOMLOE) que se publicou no BOE do 30 de decembro de 2020.

COLABORACIÓN COA EMPRESA PCE IBÉRICA S.L.

Grazas á doazón da empresa PCE IBÉRICA S.L., contamos no centro cun medidor de CO2 que nos permite medir a calidade do aire no interior do centro de cara a realizar as ventilacións oportunas

LEXISLACIÓN EDUCATIVA DE GALICIA

Grazas a José Ricardo López Saavedra temos toda a lexislación dispoñible nun único documento

Distribuir contido


by Dr. Radut