Luz

BRILLARÁ A LÚA NA ECLIPSE

A DEMOSTRACIÓN DE PAMELA LEVOUNOS A FACERNOS UNHA PREGUNTA MOI IMPORTANTE: BRILLARÁ A LÚA MAÑÁ DURANTE A ECLIPSE?

MOITOS DE NÓS PENSAMOS QUE SÍ, FAINO TODAS AS NOITES.

OUTROS PENSAMOS QUE NON. AÍNDA QUE NON SABIAMOS EXPLICAR A RAZÓN.

ISTO LEVOUNOS A ESCRIBIR NA PIZARRA DIXITAL UNHA NOTA PARA AS NOSAS FANILIAS PEDÍNDOLLES AXUDA PARA RESOLVER AS NOSAS DÚBIDAS, E DESCUBRIR QUE OBXECTOS BRILLAN OU NON NO UNIVERSO.

 

COMPARTIMOS O NOSO TRABALLO

ONTE ACABAMOS O TRABALLO COA MESA DE LUZ, HOXE SÓ EXPERIMENTOU CON ELA HUGO C. QUE NON PUIDO ASISTIR Á ESCOLA O DÍA QUE O SEU EQUIPO O FACÍA.

ASÍ QUE HOXE EXPLICAMOS AOS DEMAIS QUE TRABALLO REALIZAMOS E COMO O FIXEMOS.

4º DÍA DE TRABALLO COA MESA DE LUZ

O ÚLTIMO EQUIPO, O 26 DE MARZO, XOGA COA MESA DE LUZ QUE TROUXO A PROFE PAMELA. O NOVO GRUPO EXPERIMENTOU CON DIVERSOS OBXECTOS E MATERIAIS PARA TENTAR AVERIGUAR CALES ERAN OPACOS E CALES TRASLÚCIDOS.

FIXEMOS UN CADRO DA PRIMAVERA.

3º EQUIPO COA MESA DE LUZ

COMA ONTE HOXE, 25 DE MARZO, XOGAMOS COA MESA DE LUZ QUE TROUXO A PROFE PAMELA. UN NOVO GRUPO EXPERIMENTOU CON DIVERSOS OBXECTOS E MATERIAIS PARA TENTAR AVERIGUAR CALES ERAN OPACOS E CALES TRASLÚCIDOS.

FIXEMOS UN CADRO DO ZOO.

2º DÍA COA MESA DE LUZ

HOXE, 24 DE MARZO, XOGAMOS DE NOVO COA MESA DE LUZ QUE TROUXO A PROFE PAMELA. UN NOVO GRUPO EXPERIMENTOU CON DIVERSOS OBXECTOS E MATERIAIS PARA TENTAR AVERIGUAR CALES ERAN OPACOS E CALES TRASLÚCIDOS.

FIXEMOS UN CADRO DA PRAIA E O MAR.

XOGAMOS COA MESA DE LUZ

HOXE, 23 DE MARZO, XOGAMOS POR PRIMEIRA VEZ COA MESA DE LUZ QUE TROUXO A PROFE PAMELA. EXPERIMENTAMOS CON DIVERSOS OBXECTOS E MATERIAIS PARA TENTAR AVERIGUAR CALES ERAN OPACOS E CALES TRASLÚCIDOS.

FIXEMOS UN CADRO DO UNIVERSO CON PLANETAS, SOLES, ESTRELLAS E ATA UN ARCO DA VELLA.

COMO SERÁ A ECLIPSE DE MAÑÁ

Etiquetas :

MAÑÁ DÍA 20 DE MARZO TERÁ LUGAR UNHA ECLIPSE DE SOL, COMO QUERIAMOS SABER COMO ÍA SER A PROFE PAMELA EXPLICOUNOLO.

TODOS E TODAS EXPERIMENTAMOS QUE ÍA ACONTECER AO XOGAR COA LUZ DA LANTERNA.

DESPOIS FOI UN POUCO MÁIS COMPLEXO, TROUXO UNHA MAQUETA QUE SIMULABA O PROCESO E ERAMOS NÓS QUEN MOIVIAMOS A LÚA.

QUE É?

HOXE CON PAMELA, A PROFE QUE TEMOS EN PRÁCTICAS, FIXEMOS UN PEQUENO XOGO "QUE É?". NUNHA CAIXA DE ESPELLO TROUXONOS AGOCHADOS DOUS OBXECTOS E NÓS SEN VELOS E SÓ COAS NOSAS MANS TENTAMOS AVERIGUAR QUE ERAN.

AÍNDA QUE A ALGÚNS DE NÓS COSTOUNOS UN POUCO, OUTROS DESCUBRIMOS Á PRIMEIRA QUE ERA UNHA VELA E UNHA BOMBILLA.

PASÁMOLO XENIAL!!!

Fíxose a luz

E fíxose a luz. As profes Eva de 1º A e María de infantil experimentan co alumnado sobe a creación do universo e a aparición da luz. Tentando seguir o método científico, facemos entre todos unha hipótese sobre cómo pensamos que apareceu a luz no noso universo e o que pensamos que vai a acontecer co experimento.

 

sentímolo, flash non está dispoñible.

Tras observar o resultado lemos o libro: LA SENSACIONAL HISTORIA DEL MUNDO, por Neal Layton da Editorial Molino, e plasmamos o aprendido cun debuxo.

MESTURANDO CORES

COA PROFE ARIANA DENTRO DO PROXECTO DA LUZ REALIZAMOS EXPERIMENTOS PARA APRENDER DIVERSOS ASPECTOS DA TEORÍA DA COR, SEGUINDO O MÉTODO CIENTÍFICO, FACENDO HIPÓTESES E COMPROBÁNDOAS A POSTEROIRI.

Distribuir contido
- Designed by EZwpthemes Drupalized by Azri Design