Blogues
Informamos que xa está publicada no DOG do 20 de maio (ORDE do 7 de maio de 2024) a orde da convocatoria para:
-
LIBROS DE TEXTO: Axuda en 1º e 2º de Primaria e fondo solidario para 3º e 4º.
-
MATERIAL ESCOLAR: Axuda para todos os cursos de Primaria.
* Aclaración sobre os LIBROS DE TEXTO: Informamos que non será necesario o uso do fondo solidario e axudas de libros de texto en NINGÚN CURSO xa que non hai libros asignados neste centro.
A solicitude poderá descargarse e presentarse accedendo á aplicación Fondolibros:
https://www.edu.xunta.es/fondolibros/#
e unha vez que teñan cubertos todos os datos deberán gardala, obtendo así o número de solicitude, e posteriormente poderán optar polas seguintes formas de presentación:
-
Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia. Neste suposto o centro recibirá un aviso no seu correo electrónico que lle informará de que ten solicitudes presentadas por esta vía.
-
Presentación no centro: Neste caso imprimirán a solicitude e o anexo II e presentaranos no centro (debidamente asinados), xunto coa documentación.
Así mesmo o impreso tamén estará dispoñible na secretaría do centro en horario de LUNS A VENRES de 09:15h a 10:00h e de 13:30h a 14:15h e será única para todos os fillos/as admitidos no centro para o curso 2024/25.
O alumnado que pasa a 1º da ESO terá que presentala no instituto.
O prazo de presentación da solicitude remata o 21 de xuño do 2024.
Prazo de solicitudes:
- Desde o día 1 ata o 20 de marzo, ámbolos dous inclusive, estará aberto o período de solicitude de praza para o curso escolar 2024-2025 no procedemento de admisión e matriculación do alumnado de Educación Infantil, Educación Primaria, ESO e Bacharelato.
- Antes do 25 de abril: publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos, ordeadas segundo a orde de puntuación obtida e onde consten as puntuaciones asignadas por cada criterio. Reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir da súa publicación, ante o consello escolar no caso dos centros públicos e ante o titular no caso de centros privados concertados.
- Antes do 15 de maio: publicación das listaxes definitivas de admitidos e non admitidos. Impugnación das listaxes definitivas: No caso de centros públicos, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada. No caso de centros privados concertados, poderán formular unha reclamación. En ambos casos, ante o Xefe Territorial no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.
- Do 20 ao 30 de xuño: formalización da matrícula no centro asignado en E. infantil e primaria.
Documentación a presentar:
As solicitudes de admisión, que se axeitarán ao modelo oficial (formulario ED550B) poderanse recoller na secretaría do centro. Tamén estarán dispoñibles na páxina web do centro, na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación "admisión de alumnado"
https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/
e na páxina web da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, así como na sede electrónica da Xunta de Galicia
https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?langId=es_ES&codtram=ED550B
Deberán ser presentadas a través da sede electrónica ou na secretaría do centro e acompañadas da seguinte información:
-
Fotocopia de DNI do alumno/a (se o ten) e dos proxenitores.
-
Fotocopia do libro de familia.
-
Certificado de empadroamento actualizado.
-
En caso de separación ou divorcio, deberán presentar copia do consello regulador ou resolución xudicial.
INFORMACIÓN INPORTANTE
A solicitude será única e vinculante, poderá conter ata seis centros por orde de preferencia e presentarase no centro indicado en primeiro lugar de forma presencial ou na aplicación "admisión de alumnado" e deberá ser asinada por ámbolos dous proxenitores.
Criterio complementario escollido polo centro e aprobado en consello escolar: Irmáns matriculados no centro. A acreditación levarase a cabo a través da copia do libro de familia e o certificado de matrícula.
Adscripción do CEIP Plurilingüe de Chancelas: IES de Poio
Normativa de aplicación:
- DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- ORDE do 21 de outubro de 2022, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa e derroga o artigo 44 da Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
Manual para as familias
-
Instruccións da Xefatura Territorial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria aos centros educativos.
- Para mais información dos centros educativos (zona de influencia, IES adscritos, servizos, oferta educativa...) podedes consultar no seguinte enlace:
- https://www.edu.xunta.gal/centroseducativos/BuscaCentros.do
Informamos que todas as solicitudes de admisión de alumnado presentadas no prazo ordinario están admitidas.
Poderedes consultar a listaxe definitiva no taboleiro do centro.
Unha vez rematado o prazo ordinario de presentación de solicitudes de admisión de alumnado para o vindeiro curso, informamos que están admitidas todas as solicitudes presentadas.
Para consultar o estado da súa solicitude, pode acceder á aplicación www.edu.xunta.gal/admisionalumnado co seu usuario de Chave 365 ou co código que se lle asignou ao crear a solicitude ou presencialmente no taboleiro de anuncios do centro escolar.
Este listado será provisional e estará suxeito a posibles reclamacións, que poderán presentarse do 26 ao 28 de abril, segundo a normativa vixente. A lista definitiva publicarase a mediados do mes de maio.
Tamén pode contactar co centro escolar para calquera dúbida ou consulta en horario de secretaria.
Grazas por confiar no noso centro para a educación dos seus fillos e fillas.
Prazo de solicitudes:
- Desde o día 1 ata o 21 de marzo, ámbolos dous inclusive, estará aberto o período de solicitude de praza para o curso escolar 2023-2024 no procedemento de admisión e matriculación do alumnado de Educación Infantil, Educación Primaria, ESO e Bacharelato.
- Antes do 25 de abril: publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos, ordeadas segundo a orde de puntuación obtida e onde consten as puntuaciones asignadas por cada criterio. Reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir da súa publicación, ante o consello escolar no caso dos centros públicos e ante o titular no caso de centros privados concertados.
- Antes do 15 de maio: publicación das listaxes definitivas de admitidos e non admitidos. Impugnación das listaxes definitivas: No caso de centros públicos, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada. No caso de centros privados concertados, poderán formular unha reclamación. En ambos casos, ante o Xefe Territorial no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.
- Do 20 ao 30 de xuño: formalización da matrícula no centro asignado en E. infantil e primaria.
Documentación a presentar:
As solicitudes de admisión, que se axeitarán ao modelo oficial (formulario ED550B) poderanse recoller na secretaría do centro. Tamén estarán dispoñibles na páxina web do centro, na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación "admisión de alumnado"
https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/
e na páxina web da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, así como na sede electrónica da Xunta de Galicia
https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?langId=es_ES&codtram=ED550B
Deberán ser presentadas a través da sede electrónica ou na secretaría do centro e acompañadas da seguinte información:
-
Fotocopia de DNI do alumno/a (se o ten) e dos proxenitores.
-
Fotocopia do libro de familia.
-
Certificado de empadroamento actualizado.
-
En caso de separación ou divorcio, deberán presentar copia do consello regulador ou resolución xudicial.
INFORMACIÓN INPORTANTE
A solicitude será única e vinculante, poderá conter ata seis centros por orde de preferencia e presentarase no centro indicado en primeiro lugar de forma presencial ou na aplicación "admisión de alumnado" e deberá ser asinada por ámbolos dous proxenitores.
Normativa de aplicación:
-
DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
-
ORDE do 21 de outubro de 2022, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
-
Instruccións da Xefatura Territorial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria aos centros educativos.
- Para mais información dos centros educativos (zona de influencia, IES adscritos, servizos, oferta educativa...) podedes consultar no seguinte enlace:
- https://www.edu.xunta.gal/centroseducativos/BuscaCentros.do