Festiletras 2018.

Este curso 2017 - 2018 o noso tradicional Festiletras cambiou a súa estructura habitual por unha más acorde co proxecto anual do centro que se está adicando ao cine. No Festiletras do pasado xoves 30 de maio estreáronse 4 obras de teatro interpretadas polo alumnado 3º e 5º que serviron como introducción a ceremonia de entrega dos I premios Abeleira ás mellores curtas do CEIP Balaídos que terá lugar o día 7 de xuño.

As obras de teatro foron presentadas o xoves 31 de xuño. A de terceiro curso esta baseada nas emocións, tema que traballaron durante todo o ano escolar. O resultado deste traballo plasmouse na obra " Cando as emocións mandan". Os cursos de 5º dúas obras: "Mamasiña que medo" da autora Mª Jesús Pereiro e "O edificio tolo" unha obra de creación propia,  realizada por toda a clase a través de traballo en equipo.