blogue deadmin

ESCOLA DE FAMILIAS

O xoves día 20 comeza a Escola de Familias, da man da Orientadora de Centro, Isabel.

LIBROS DE TEXTO 22-23

LISTADO DOS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022-23

SAÍDA AO MUSEO DO MAR

Os nenos e nenas de 1º de Educación Primaria visitaron o Acuario do Museo do Mar, onde puideron comprobar como sería un mar limpo, sen contaminar.

Despois visitaron un "mar de plástico" e axudaron a pescar todo o lixo posible. Desta maneira tomaron conciencia do importante que é ter o mar limpo, non contaminar, reciclar e disminuir o uso de plástico.

Aquí deixamos un vídeo con algúns dos momentos vividos!!

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

Estimadas familias, aquelas que recibíchedes o cheque de material tedes dereito a máscaras tamén. Podedes pasar a recollelas polo centro no seguinte horario:

1º EP luns 29 de 9:00 a 9:30 e ás 13:30

2º EP martes 30 de 9:00 a 9:30 e ás 13:30EP mércores 1 no mesmo horario

4º EP xoves 2 no mesmo horario

5º EP venres 3 no mesmo horario

6º EP martes 7 de decembro no mesmo horario

Mejore el ajuste y la filtración de su mascarilla para reducir la  propagación del COVID-19 | CDC

MUSEOS

Para estar ao día nas actividades e exposicións dos museos da nosa cidade, pincha aquí.