Vales Libros e Material Escolar

A recollida dos vales para adquirir o material escolar e os libros de texto en 1º e 2º de Educación Primaria realizarase a primera semana de setembro en horario de 10:00 a 13:00 horas.

Para coñecer o estado das solicitudes presentadas podedes chamar ao centro en horario de mañá.

Axudas de material escolar para o curso 2024-2025 do Concello de Pontedeume

Xa está aberto o prazo para solicitar as axudas de material escolar do Concello de Pontedeume para o curso 2024-2025.

Graduacións 2024

Para ver os vídeos premeda na imaxe.

Lista libros de texto 2024-2025

Para ver a lista premede na imaxe

Excursión Pena Aventura

Para ver o vídeo premede na imaxe.

Tedes todas as fotos na nosa GALERÍA.

Resultados PDI curso 2024-2025

Aquí tedes o vídeo do proceso electoral completo que vivimos o pasado martes no noso centro.

Premede na imaxe para saber que proxecto saíu gañador e cal é o tema que traballeroms o vindeiro curso.

Recreos residuos cero

Moi involucrados/as no coidado do noso medio e na reciclaxe, ao longo de todo o curso levamos a cabo o programa de «RECREOS RESIDUOS CERO» de @teachersforfuturespain. Isto consiste en motivar ao noso alumnado para non xerar residuos nas merendas.

A acollida foi moi boa e positiva, reducíndose considerablemente o número de envases plásticos non reutilizables e de residuos desde comezo de curso. Seguiremos esta andaina, sumándonos ao lema #SinContaminaciónPorPlásticos.

Votación PDI 2024-2025

O vindeiro martes, 18 de xuño, terá lugar a votación do noso PDI para o curso 2024-2025.

O alumnado e profesorado poderá escoller a súa temática favorita de entre as dúas seleccionadas: Arte e Ecosistemas.
Estamos impacientes por saber que aventura nos deparará o próximo curso.

En breve publicaremos os resultados!!