VISITA DOS AMIGOS DE ARDAI E DA TVG

O vernes pola mañá estiveron no cole os amigos de Ardai terapia para presentar a actividade de terapia que durante este curso se vai seguir levando a cabo no centro. Para elo viñeron acompañados de Area, Seven e Gus que estiveron co alumnado recordando e facendo memoria do curso pasado.

Como novidade, este curso adaptouse unha aula para levar a cabo as terapias e quedou moi bonita!!!

Para deixar proba desta presentación estivo a televisión de galicia gravando en directo e no seguinte enlace podedes acceder á noticia, pinchando para abrir nunha nova xanela e logo seleccionando os minutos: 1.25 e 30.30.

Ollade estas fotos para ver canto disfrutaron os nosos rapaces e rapazas...moitas gracias e ata pronto!!!

story | by Dr. Radut