G2302046 - Ciclo de cultura científica. Tecnoloxía con sentidiño
Hai dez anos é responsable de comunicación dixital do Museo do Prado. É Licenciado en Humanidades e en Publicidade e Relacións Públicas pola Universidade de Navarra e Máster en Xestión e Políticas Culturais na City University de Londres. A partir de 2017 desenvolveu unha estratexia de vídeos en directo a través de Instagram para mostrar aspectos pouco coñecidos da colección, conseguindo grande éxito de audiencia e logrando que The New York Times a recomende nunha lista de cinco contas de arte que hai qe seguir. Tamén organiza eventos dixitais e realiza campañas en medios sociais polos que o Museo do Prado foi premiado en varias ocasións. En 2019 conseguiu para a institución o Webby Award da International Academy of Dixital Arts & amp; Sciences, galardón que celebra a excelencia na internet.
En 2020 lanzou a conta do Prado en TikTok, que obtivo millóns de visualizacións e liderou a presenza dos grandes museos internacionais na devandita rede. En 2022 foi seleccionado na lista de 50 Museum Influencers da revista internacional Blooloop. Ese mesmo ano, o Museo do Prado recibiu o premio ForYouFest de TikTok na categoría de contido educativo. Recentemente recibiu outro Webby Award como recoñecemento ao proxecto do Prado nesa rede social.
Se queres saber máis sobre "Estratexias de comunicación dixital. As redes sociais do Museo del Prado", agardámoste o vindeiro martes 28.
Enlace á videoconferencia: https://www.youtube.com/live/oWASzLLrGcs?si=1U_ArP0A20EQIPdi