S1801024 A oratoria nas aulas

A oratoria, elemento clave nas aulas
Mar, 20/11/2018 - 11:31
Oratoria
A oratoria nas aulas

Esta actividade está enfocada de xeito fundamentalmente práctico para poder implementala directamente nas aulas co alumnado.

A oratoria nas aulas

Referencia: S1801024

Centro de formación e recursos: CAFI

Temporalización:  16/01/2019 a 21/02/2019

- Mércores 16/01/2019 de 18:00 a 21:00h

- Mércores 23/01/2019 de 18:00 a 21:00h

- Mércores 30/01/2019 de 17:00 a 21:00h

- Xoves 07/02/2019 de 18:00 a 21:00h

- Xoves 14/02/2019 de 18:00 a 21:00h

- Xoves 21/02/2019 de 17:00 a 21:00h

Lugar: Aula 9 do CAFI (Santiago de Compostela)

Para máis información: ORATORIA

Enlace á Aula virtual do curso

Relatores: José Manuel Dopazo Mella e Santiago Martínez Suárez

José Manuel Dopazo Mella

Licenciado en Filoloxía hispánica pola Universidade de Santiago de Compostela. Na actualidade é profesor de Lingua Castelá e Literatura e director do IES Maruxa Mallo (Ordes - A Coruña).
Desde os seus comezos como docente estivo implicado en diversas actividades vinculadas coa educación. Deste xeito participou en diversas mesas de debate e conferencias sobre as "Competencias e habilidades para o éxito", recibiu varios premios polo emprego de experiencias didácticas innovadores dos profesores Prensa-Escola e desde o curso 2010 colabora coa rede de formación con temas como "A metodoloxía de proxectos nas clases de lingua", "Necesitamos presentacións creativas", "Ensinar linguas. A comunicacion oral", "Experiencia á fronte da dirección_IES Plurillingüe Maruxa Mallo”, “Escrita académica. Escrita de textos expositivos Escrita ligada á lectura creativa.Escrita na 2.0”, “Programación e avaliación das Competencias básicas”, “Propostas didácticas para o traballo da oralidade na aula”, “Falar, escoitar, ler e escribir en todas as áreas”, “Intelixencia emocional”, “A competencia en comunicación lingüística en proxectos de comunicación”, “A competencia mediática”, “Selección de ideas propostas para o traballo da oralidade na aula”, “Creando”, “Presentacións eficaces”, “O programa ECO-FA-SE no IES Maruxa Mallo”, “Obradoiro de oratoria”, “Obradoiro de oralidade e lectura: as videocríticas”, “A competencia en comunicación lingüística en proxectos de comunicación”, “Aprender a través de proxectos”…

Santiago Martínez Suárez

Licenciado en Dereito e graduado na Escola de Práctica Xurídica da Universidade de Santiago de Ccompostela. Durante a etapa universitaria representou a esta en diferentes torneos nacionais e internacionais proclamándose subcampión nacional de debate e oratoria en 2005 como orador; campión nacional en 2007 e 2008, e subcampión internacional de debate e discurso político en 2012 en calidade de capitán e adestrador.
Deseñou e dirixiu actividades de debate como a Liga Galega de Debate, o primeiro torneo escolar de debate de España;  o Fórum Cicerón, “Búscase talento”, actividade de mobilización de estudantes las tres Universidades galegas para recruiting universitario a empresas.
Cursou e graduouse en el Máster en Márketing, Comunicación e Estratexia política do Instituto de Ciencias Políticas e Sociais da USC.
Actualmente asesora e adestra en calidade de consultor político e media trainer a deputados autonómicos, congresistas e senadores, parlamentarios europeos, e candidatos presidenciais de Latinoamérica.
Impartiu clases nos máster máis prestixiosos de España: Universidad Camilo José Cela, Universidad Pontificia de Salamanca, Universidade de Vigo e no estranxeiro, Universidad Francisco Gavidia (San salvador), Universidad Nacional de Cuyo (San Juan, Argentina) e na ESAN School of Business (Lima, Perú).
Actualmente é socio cofundador da primeira escola exclusiva de oratoria de España, Eloqüencia, na que se imparten clases de modo profesional para mozos, universitarios e profesionais que necesitan comunicar.

Menús CAFI node R

Áreas-CAFI