G1701014: Maquetaxe con Adobe Indesign

Nova actividade na rede dirixida preferentemente ao profesorado de FP da familia profesional de artes gráficas sobre o emprego do software de maquetaxe profesional Adobe Indesign.
Lun, 16/10/2017 - 13:19
Adobe Indesign

Esta actividade está dirixida principalmente ao profesorado de FP da familia profesional de Artes gráficas e mais ao profesorado das escolas de artes e oficios do ámbito do deseño. É un curso de iniciación no emprego do software de maquetaxe, dende a configuración inicial ata a creación de documentos e a modificación de estilos. Trata os conceptos fundamentais para empezar a utilizar o programa de composición:

• os axustes máis básicos da composición de textos.
  • como introducir e axustar ilustracións.
  • como numerar e manipular as páxinas.
  • como engadir pés de foto.
  • como elaborar índices.
  • como distribuír profesionalmente contidos, capítulos, parágrafos..
  • como crear documentos interactivos e entregar un traballo á imprenta.

O titor ten unha longa experiencia no eido do deseño e tamén traballara coma docente nas escolas de artes e oficios, polo cal entende a problemática particular do ensino deste tipo de ferramentas nos centros educativos galegos.

Esta actividade formativa estará baseada na versión Adobe Indesign CS6, xa que é a mais recente que actualmente permite a instalación dunha versión de proba por 30 días.Por iso, se non se dispón dunha licenza, é importante non instalalar a versión de proba no(s) equipo(s) dende onde se vaia seguir o curso, antes da data na que o titor así o indique. Deste xeito os 30 días de proba deberían chegar para completar todas as tarefas que se propoñen no curso.

Data de comezo:  2/10/2017

Data de finalización: 11/12/2017

Lugar de celebración: Platega2

Número de horas totais: 25