S1501052 Museos e itinerarios histórico-artísticos. Ensinar e aprender noutros contextos

O día 31 de marzo comezou a actividade de formación MUSEOS E ITINERARIOS HISTÓRICO-ARTÍSTICOS. ENSINAR E APRENDER NOUTROS CONTEXTOS que se está a desenvolver ata o vindeiro 9 de maio en diversos espazos de Compostela.
Ven, 22/04/2016 - 13:57
S1501052 Museos e itinerarios histórico-artísticos. Ensinar e aprender noutros contextos

O curso, impartido por varios membros do grupo Iacobus (grupo de investigación en Historia da Arte da Universidade de Santiago) e diversos representantes dos museos de Compostela, ten como obxectivo achegar ao profesorado as posibilidades e recursos didácticos existentes nos diferentes museos, así como os do patrimonio histórico-artístico da cidade. Como relatores figuran destacados investigadores no eido da Historia da Arte como José Manuel García Iglesias (Catedrático – USC), Juan Monterroso Montero (Decano da Facultade de Xeografía e Historia – USC), Leopoldo Fernández Gasalla (IES Rosalía de Castro – Santiago) Begoña Fernández Rodríguez (Profesora – USC), Rosa Cacheda Barreiro (Profesora – USC), así como o docente e investigador en bioloxía Carlos Rodríguez Dacal (IES Antón Fraguas, Santiago). Participan, así mesmo, representantes de varios museos da cidade como Eduardo López Valiña (Conservador Xefe do Museo da Fundación Eugenio Granell), Esperanza Gigirey Liste (Técnica da Área de Difusión e Comunicación do Museo das Peregrinacións e de Santiago), Rori Suárez Barreto (Director do Museo da Terra Santa), Ramón Yzquierdo Peiró (Director técnico do Museo da Catedral de Santiago). A actividade inclúe varias visitas guiadas: ao Museo da Fundación Eugenio Granell, ao Museo de Historia Natural da USC, ao Museo das Peregrinacións e de Santiago, ao Paraninfo da Universidade de Santiago, ao Museo de Terra Santa e ao Museo da Catedral de Santiago. Realízanse, igualmente, varios itinerarios pola cidade, entre eles San Martiño Pinario, o Casco Vello e a Alameda, a fin de explorar as súas posibilidades didácticas.