ENTROIDO 2019

O venres pasado vivimos profesores e alumnos unha divertida xornada festiva de entroido na que destacou a animación, imaxinación, entusiasmo e variedade das propostas.

O grupo “Os caralludos do Río Cabe” empezou a súa actuación no Salón de actos con catro temas interpretados por dous profesores (Xurxo e Iván) e tres alumnos da ESO e de Bac (Aldán, Antón e Diego). Foi a súa presentación no centro.

Seguidamente, o Director Carlos Parada, presentou ós diferentes grupos da ESO e BAC que foron subindo ó escenario disfrazados para interpretar unha pequena coreografía. Houbo tamén entrega de medallas para os gañadores do campeonato de Brilé, do que se celebrou a final no recreo.

Un equipo de rugbby, unha divertida voda, Mickey Mouse, uns trastes demos, uns anciáns moi marchosos, a Bertolina, co seu “creador” Iván Capón, uns mecánicos moi bailóns, un grupo de Barbies, os 80... foron as variadas propostas que nos fixeron pasar unas horas moi agradables de sorrisos, convivencia e variedade musical.

Moitísimas grazas a todos, profes, alumnos e comunidade educativa en xeral pola vosa implicación e colaboración para facer este entroido tan divertido.

O PRIMEIRO PREMIO foi para 4º A, cos que actuaron tamén dous profesores (a súa titora María e Iván).

O SEGUNDO PREMIO conseguírono en 2ºA de Bacharelato:

O TERCEIRO foi para 3º B de ESO:

Noraboa!