Viaxe a Andorra do alumnado de 3ºESO e 1ºBAC

venres 25 de xaneiro:

Finaliza a estancia en Andorra! Ás 21:00 virán de volta. A hora prevista de chegada será sobre as 9:30 do sábado.

Neste último día de esquí, polo que vemos nas imaxes disfrutaron moitísimo da experiencia. Seguro que todos volven con ganas de repetir e terán moitas anécdotas que contarnos.

Boa viaxe!

Xoves 24 de xaneiro:

Outro día de neve! Xa é xoves e continúan emocionados. Esquiaron todos e según nos din comezaron o día con moita neve e remataron con sol.

Logo de cear irán ó Balneario de Caldea ás 21 horas.

Mércores 23 de xaneiro:

Hoxe foi un día moi variado, como podedes ver nas preciosas fotografias que acaban de enviarnos.

Tamén estiveron patinando sobre xeo no impresionante Palau de Geu de Canido:

Martes 22 de xaneiro:

No segundo día de clases, todos están disfrutando moito da experiencia e, como podedes ver nas imaxes, están perfectamente.

Luns 21 de xaneiro:

Despois dun intenso día de neve no que todos puideron esquiar e asistir ás clases cos monitores... Dinnos que están todos moi ben e moi contentos... con gañas de aprender máis mañá!

Domingo 20 de xaneiro:

44 alumnos de 3º ESo e 1º BAC emprenderon esta madrugada unha viaxe a Andorra acompañados por tres profesores. (Carlos, Miguel e Beatriz).

Nesta imaxe podedes velos nun momento da longa viaxe en autobús que os levou ata o seu destino.

Chegaron ben e acaban de dicirnos que cearán ás 20:45. Mañá ás 7:35 almorzarán antes de comezar a súa primeira xornada de esquí. Desde a web informaremos cada día das noticias que vaian compartindo.