Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Luns Xuño 03, 2024
Start: 03/06/2024 18:54

O luns 3 de xuño un grupo de 3° da ESO, acompañados polos profesores Francisco Pena e Sara Porrit, desprazouse ata o Parque Náutico de Galicia en Castrelo de Miño para realizar varias actividades de auga no encoro.

Concretamente tiveron a oportunidade de remar todos xuntos nun "dragón", facer unha ruta en pedaleta e practicar paddle surf.

Ademais foron testemuño dos adestramentos de varios deportistas de elite pertencentes á selección española.

Toda unha experiencia!

Sábado Xuño 08, 2024
Start: 08/06/2024 10:53

PLAN PROXECTA Cóntame un conto

Estes son os vídeos definitivos que enviamos ao Plan Proxecta Cóntame un conto do alumnado de 1º e 2º ESO. Agardamos que vos gusten.

O vindeiro luns, día 17 de xuño de 2024, iremos a Compostela para participar da gala final do programa.

Na canle de youtube do ies rio cabe podes atopar todos os vídeos.   https://www.youtube.com/channel/UC3qPMGzuYgPskkeOnEGAkSg

Xoves Xuño 13, 2024
Start: 13/06/2024 12:23

A mañá do martes 11-6-24, o alumnado de 2º da ESO, acompañados pola súa profesora Sara Porrit, realizou a última entrevista deste curso para o seu xornal mensual.

Nesta ocasión tiveron a oportunidade de conversar con Hugo GZ un dos membros fundadores de SondaRúa, un grupo de rap galego que, malia separarse no 2023, deixou

temas tan icónicos como "En galego non mola" ou "Salsa Galaica".

Durante a entrevista foron moitos os temas que sairon, dende curiosidades sobre o grupo como a orixe do seu nome ou a canción máis coreada nos concertos, ata o Celta de

Vigo e Juan Luis Guerra.

Non podemos máis que agradecerlle a Hugo ter colaborado con nós e ter respondido de tan boa gana as nosas cuestións.

Venres Xuño 14, 2024
Luns Xuño 24, 2024

O prazo de matrícula no IES Río Cabe abarca desde o 25 de xuño ao 10 de xullo.

O alumnado terá á súa disposición un sobre que contén a documentación necesaria para formalizar a matrícula. O alumnado do IES Río Cabe recibirá dito sobre xunto coas cualificacións. O alumnado procedente doutros centros poderá recollelo en secretaría, a partir do 25 de xuño.

Rogamos que, na medida do posible, para realizar a matrícula se respecte o seguinte calendario:

CURSO NO QUE SE MATRICULA

26 e 27 de xuño

2º BAC

28 de xuño e 1 de xullo

1º BAC

2 e 3 de xullo

1º ESO

4 de xullo

2º ESO

5 e 8 de xullo

3º ESO

9 de xullo

4º ESO

Mércores Xuño 26, 2024

Poden atopar a listaxe dos libros de texto necesarios para o curso 2024-25, clicando nos seguintes enlaces:

1º ESO        2º ESO       3º ESO       4º ESO      1º BAC       2º BAC

Debido a un erro de transcripción no material de 1º BAC, o uso do libro de texto de Lingua e Literatura Galega deberá ser consultado co profesor/a antes de mercalo. Desculpen as molestias.