Entrevista da Radio Galega a membros da Escola Embaixadora

Hoxe a Radio Galega retransmitiu desde o Eusebio da Guarda e entrevistou aos Embaixadores junior das Escolas Embaixadoras do PE Almudena Alonso-Jáudenes, Esther González, Diego Sanmartín, Xoán Gómez e á profesora Beni Vidal sobre o Programa das Escolas Embaixadoras do PE. Falouse de estimular o coñecemento de Europa e da democracia europea entre a xente nova. Tamén das actividades que se levan desenvolvido como presentacións sobre problemas que nos afectan a todos: o cambio climático, a inmigración, os plásticos...e dos convidados que nos falaron de Europa: o eurodeputado José Blanco, o Director xeral de Relacións Exteriores coa UE, Jesús Gamallo... o próximo convidado o Alcalde de A Coruña, Xulio Ferreiro e da celebración do Día de Europa 9 de maio e as  próximas eleccións ao PE.