Viaxe a Porto con 2º de bacharelato

O día 30 de outono realizouse unha visita a Porto cos alumnos de 2º de Bacharelato. En primeiro lugar estivemos na casa da Música, logo no Museo Serralves e por último fíxose unha visita ao centro histórico camiñando.

A visita resultou moi interesante, xa que se trataron temas moi diversos: arquitectura, paixase, historia, acústica....

Tanto a visita guiada na casa da música, un edificio emblemático de Rem Koolhaas, como a visita en Serralves tiveron lugar durante a mañá. En Serralves pudimos apreciar diferentes estilos arquitectónicos (a casa modernista e o museo de Álvaro Siza) así como o parque e visitar rápidamente as exposicións.

Despois de comer visitamos a cidade paseando polo centro histórico ata a Ribeira.