Saltar navegación

Estimulación Cognitiva

é unha aplicación que estimula a área cognitiva. Permite o recoñecemento de conceptos como alto, baixo, grande, mozo, moitos, poucos, pesado, livián.
Permite que o aluno execute as seguintes accións: seleccionar o máis alto ou o máis baixo, o mais pesado e o mais livián, o mais grande e o mais pequeno, etc.
Grupolandia é unha aplicación que estimula e baséase na clasificación de coleccións de obxectos.
Utiliza varios recursos: elementos en pantalla, froitas, xoguetes, vaixela, útiles escolares.
Permite que o alumno execute as seguintes accións: deberá arrastrar cada colección ata a canastita que conterá cada unha cunha identificación para referenciar a clasificación.
Con escenarios moi coloridos e entretidos, o neno debe situar os obxectos que desaparecen do escenario.
O alumnado selecciona e move os obxectos desde a zona inicial cara á súa posición final, ao posicionar todos os obxectos correctamente termínase o nivel.
Con escenarios e fotografías chamativas e entretidos, o alumnado debe escoitar o son e facer click na imaxe que se asocia ao  son.
Ao asociar o son á imaxe correctamente termínase o nivel.
Tuli Emocións é un xogo desenvolvido por Desarrolladores de IBM Arxentina, no marco do programa On Demand Community de Cidadanía Corporativa. Este xogo desenvolvido para ASDRA (Asociación Síndrome de Down da República Arxentina) busca estimular a área emocional nos nenos mediante o recoñecemento de situacións cotiás. O xogo conta con escenarios debuxados por membros do equipo de voluntarios realizados a man e coloreados dándolle un toque artístico e interdisciplinario ao proxecto. O neno selecciona a "cara" que entende que representa a emoción que describe o escenario e móvea desde a zona inicial cara á súa posición final, ao posicionar o debuxo da cara correctamente recoñécese con aplausos e pode elixir continuar co seguinte escenario. No caso de que a "cara" seleccionada non coincida coa emoción da imaxe, esta volve á súa posición orixinal sen destacar o erro