Saltar navegación

Coordinación coas familias.ClassDojo

ClassDojo

CLASSDOJO

ClassDojo é unha ferramenta de gamificación educativa. É unha plataforma de xestión do comportamento enfocado ás aulas

ClassDojo axuda aos mestrxs a mellorar o comportamento do seu alumnado en clase, permitíndolles ofrecer aos seus estudantes retroalimentación en tempo real a través dun dispositivo web ou móbil.

ClassDojo xera de forma automática reportes e información sobre o comportamento, que pode ser compartido coas familias e estudantes. Algúns comportamentos frecuentes que os mestrxs reforzan con ClassDojo inclúen o traballo denodado, a perseveranza, o traballo en equipo, a creatividade e a curiosidade.

Neste titorial tedes moita información que completa o  de vista do alumnado, da familia e do profesorado.