Maio 2020

Radio Uncas na casa 4

Un luns máis aquí estamos cun novo programa de Radio Uncas na casa! Esta semana son as compañeiras e compañeiros 5ºB os protagonistas do programa e veñen contarnos como foi o seu primeiro paseo tras o confinamento. Desfrutádeo!

"O meu primeiro paseo"

Alumnado de 5ºB

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Bos días! O domingo celebramos o Día das Letras Galegas e por iso hoxe queremos compartir con todas e todos vós este vídeo no que se recollen as palabras que máis nos gustan en galego. Presumamos de lingua!

Radio Uncas na casa 3

Benvidos unha semana máis a Radio Uncas na casa! As compañeiras e compañeiros de 4ºB traen, nesta ocasión, un programa cargadiño de novidades e de informacións interesantísimas. Animádesvos a escoitalo? Ides desfrutalo!

Miña casiña meu lar

Alumnado de 4ºB

ACTIVIDADE PARA O DÍA DAS LETRAS GALEGAS!

Chegou maio, o mes das flores, da primavera e tamén o mes no que rendimos homenaxe a nosa lingua, a través do Día das Letras Galegas que se celebrará o próximo día 17, como xa sabedes.

Para celebrar tal acontecemento, propoñémosvos a seguinte actividade:

Como vedes, é unha actividade moi sinxela que vos levará pouquiño tempo, así que animádevos!!

Ademais, tedes varios días, podedes enviala dende o día 8 de maio ata o 15 ó noso correo: bibliocaselles@gmail.com

Agardamos os vosos vídeos!!!!

CONTOS PARA O DÍA DO LIBRO!

Nesta xornada contamos con dúas actividades moi interesantes.

Por unha parte, a mamá de Julia, de cuarto, cóntanos o conto "El frasco de la melancolía", unha obra do Dr. Eduard Estivill e Montse Doménech, que nos fará reflexionar sobre o sentido da felicidade. Moi atentos!!!

Ademais, os nenos de segundo, preséntannos uns libros desplegables que fixeron a partir do seu conto favorito! Quedan incribles, animádevos a facer o voso!!!