Información para as familias

SOLICITUDES PARA COMEDOR CURSO 2024-2025

Estimadas familias:

Seguindo as Instrucións 1/2024 regulan o funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar 2024/2025, todos os/as alumnos/as do centro, incluídos os de transporte escolar, que desexen facer uso do servizo de comedor escolar, deberán solicitar praza de comedor dende o 19 de xuño ao 8 de xullo de 2024.

A continuación deixámoslle acceso á circular coas instruccións necesarias para realizar a solicitude, así como o acceso a Autodeclaración Responsable e á Solicitude de colaboración no comedor:

PRAZO: As solicitudes recolleranse no centro ata o día 8 de xullo de 2024.

Un saúdo

A dirección

LISTADO DE LIBROS PARA O CURSO 2024-2025

Premendo no seguinte enlace pode acceder ao listado de libros para o vindeiro curso 2024-2025:

*RECOMENDAMOS NON MERCALOS ATA TER A TITORIA INICIAL EN SETEMBRO.

OBRADOIRO PARA FAMILIAS E EDUCADORES: USO DE PANTALLAS NA INFANCIA

NOVA DATA DE REALIZACIÓN O VINDEIRO XOVES 18 DE ABRIL DE 2024 NO MESMO HORARIO.

*APLAZADA POR MOTIVOS DE SAÚDE, PENDENTE DE ESTABLECER NOVA DATA.

PLAN DE ACOLLIDA PARA O CURSO 2024_25

Premendo no enlace poden acceder ao Plan de Acollida  onde se fai referencia ás normas básicas e organización do centro para o vindeiro curso:

REUNIÓNS INICIAIS SETEMBRO 2023

A continuación recóllense as datas e horas das reunións de inicio de curso:

LISTADO DE LIBROS PARA O CURSO 2023/2024

Premendo no seguinte enlace pode acceder ao listado de libros para o vindeiro curso 2023-2024:

*RECOMÉNDASE AGARDAR A SETEMBRO Á TITORÍA DE PRINCIPIO DE CURSO PARA COMPRAR LIBROS, POR SI HOUBERA VARIACIÓNS