Información Xeral

HORARIO MES DE XUÑO

Lembramos ás familias que o vindeiro LUNS día 3 de xuño cambiará o horario de entrada e saída do colexio.

 

HORARIO MES DE XUÑO

 

XORNADA LECTIVA DE 9:40h A 14:30h

 

Apertura de portas para acceso ao colexio 9:30h

 

COMEDOR DE 14:30h A 15:40h

 

15:40 SAÍDA ALUMNADO DO CENTRO

 

Prégase puntualidade ás familias do alumnado non transportado.

AXUDAS PARA OS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2024/25. FONDOLIBROS

Segundo a ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25 (códigos de procedemento ED330B).

  • FONDO SOLIDARIO  de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º  e 6º de Educación Primaria. Para acceder ao fondo solidario deberán devolver antes do 21 de xuño os libros recibidos do fondo solidario no curso 2023/24 en perfecto estado, quedando excluído desta devolución o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria.
  • AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS de texto para o alumnado matriculado en 1º, 2º de Educación Primaria e en EE, tamén aquel alumnado de NEAE que a xuizo do centro docente non poida empregar o material didáctico existente no colexio.
  • AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR destinadas ao alumnado de EP e EE.  

 PRAZOS DE ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN NO CENTRO·  

  • Devolución dos libros do curso 2023/2024: ATA O 21 DE XUÑO (este incluído)
  • Presentación de solicitudes: ATA O 21 DE XUÑO (este incluído)
  • Publicación do listado provisional: 26 DE XUÑO
  • Reclamacións: 27 E 28 DE XUÑO
  • Publicación de listado definitivo: 1 DE XULLO 

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:   os modelos de solicitude obteranse por vía electrónica na aplicación Fondolibros (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros) e unha vez cubertos todos os datos deberán gardala, obtendo así o número de solicitude e posteriormente optarán por dúas formas de  presentación:

  • Presentación no centro: imprimir solicitude e o anexo II, asinala e entregala coa documentación acreditativa.
  • Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia (https://www.sede.xunta.gal)  

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

  • Formulario ED330B (ANEXOS I E II)
  • Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figuren o alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.Nos casos especiais, en que a composición da unidade familiar non se axuste ao sinalado no artigo 4.1 da orde da convocatoria, achegarase un certificado ou volante de convivencia no que deberán figurar o alumno/a e todos os familiares que convivan con el/ela, ou un certificado dos servizos sociais do concello que acredite a situación familiar.
  • No caso de separación ou divorcio, sentencia xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor
  • Certificado do grao de discapacidade do alumno/a ou calquera membro da familia non expedido pola Administración autonómica
  • Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar.
  • Resolución xuficial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada
  • Resolución administrativa ou xudicial da acreditativa da situación de acollemento
  • Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos SS.SS ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que os proxenitores ou titor/a legal carezan de DNI e NIE.
  • Copia DNI ou NIE do solicitante e dos membros computables da unidade familiar.

OBRIGAS:

  • Ter devolto os libros de texto e o material reutilizable adquirido coas axudas para libros de texto ou recibido do fondo solidario no curso 2023/2024 en bo estado.
  • Conservar en bo estado os libros de texto e material reutilizable.
  • Destinar o importe do vale a adquirir os libros de texto que indique o centro en que estea matriculado o alumnado.
  • Destinar o importe do vale para material a adquirir o material escolar que necesite.

 

O alumnado de Educación Infantil non ten que solicitala.

O alumnado de 6º de Ed. Primaria ten que solicitala no IES que lle corresponde.

A solicitude será única para todos os fillos/as.

BECAS NEAE 2024-2025

PREZADAS FAMILIAS, ESTÁ ABERTO O PRAZO PARA A SOLICITUDE DAS BECAS NEAE PARA O CURSO 2024-2025, DENDE O 30 DE ABRIL ATA O 13 DE SETEMBRO.


Preme para máis información

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O CURSO ESCOLAR 2024/25

Está publicada a listaxe provisional de admitidos para o curso 2024/25 e non admitidos.

Podedes consultala:

  • Presencialmente: No taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.
  • Telemáticamente: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

Poderáse formular reclamación do 26 de abril ao 3 de maio (ambos inclusive)

 

PROCESO DE ADMISIÓN : MATRÍCULA CURSO 2024-2025

 

O prazo para presentar solicitudes de admisión para novo alumnado ábrese o día 1 de marzo e estenderase ata o 20 do mesmo mes.

As solicitudes poderán presentarse presencialmente no centro, en Sede Electrónica ou ben a través do seguinte enlace:

https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

Para calquera dúbida, pódese acudir ao centro educativo ou ben chamar ao 886151718.

Os impresos de solicitude pódense coller no colexio de 09:30h a 13:00h, tamén se poden descargar premendo aquí: Solicitude de admisión ordinaria

Normativa de aplicación:

  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, ese regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
  • Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

 

Calendario de aplicación:

1. Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.

2. Prazo de presentación de solicitude de admisión: do 1 ao 20 de marzo.

3. Prazo de presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles, contados a partir do día seguinte ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión.

4. Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: o 25 de abril.

5. Prazo de reclamación contra as listaxes provisionais: 5 días hábiles, contados a partir do seguinte á data de publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido.

6. Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: o 15 de maio.

7. Prazo para formalizar a matrícula en educación infantil e primaria: do 20 ao 30 de xuño.

 

VACANTES NO CEIP RAMÓN DE VALENZUELA PARA O CURSO 2024-2025

CURSO

VACANTES

4º EDUCACIÓN INFANTIL

20*

5º EDUCACIÓN INFANTIL

5

6º EDUCACIÓN INFANTIL

12

1º EDUCACIÓN PRIMARIA

11

2º EDUCACIÓN PRIMARIA

9

3º EDUCACIÓN PRIMARIA

8

4º EDUCACIÓN PRIMARIA

4

5º EDUCACIÓN PRIMARIA

0

6º EDUCACIÓN PRIMARIA

9

 

Este cadro mostra as vacantes estimadas en base ás permanencias e matrícula actual da escola.

Poden xurdir vacantes no caso de que alumnado do colexio solicite admisión no período ordinario noutros centros educativos.

 

*Das 20 prazas ofertdas, 3 delas están reservadas para alumnado con NEAE, que, no caso de non ser demandadas, pasan a

vacantes ordinarias.

 

 

 

Reserva praza no instituto adscrito IES Plurilingüe Pintor Colmeiro Curso 2024-25

O alumnado de 6º de Educación Primaria do Ceip Ramón de Valenzuela que desexe continuar os seus estudos no centro adscrito IES Plurilingüe Pintor Colmeiro , deberá realizar a reserva de praza

Información importante

Datas: 15 de xaneiro-5 febreiro

Información completa

Manual cubrir documento

Presentación de solicitudes (acceso aplicación)

  •   Telemáticamente
    • Cubrir a solicitude , asinar e presentala  no Ceip Ramón de Valenzuela
    • Cubrir   e asinar a solicitude telemáticamente na Sede Electrónica
  •   Forma presencial
    • Cubrir a solicitude manualmente e presentar asinada  no  Ceip Ramón de Valenzuela.

 

Descarga de documentos

Consulta da listaxe de alumnado admitido

  • 22 de febreiro no taboleiro de anuncios do CEIP Ramón de Valenzuela ou na aplicación  admisiónalumnado

CAMBIO DE HORARIO

Lembramos ás familias que o vindeiro LUNS día 2 de outubro cambiará o horario de entrada e saída do colexio.

 

XORNADA PARTIDA

(Outubro - Maio)

Horario de Clases de Luns a Xoves: (mañás) 9:20h. - 13:50h. / (tardes) 15:20h. - 16:10h.

Horario de Comedor Escolar: 13:50h. - 15:20h.

Saída alumnado de ED. Infantil 16:05h.

Venres: 9:20h. - 13:00h.

Horario de Comedor Escolar: 13:00h. - 14:00h.

Saída do alumnado 14:00h.

Horario mes de xuño

Lembramos ás familias que o vindeiro XOVES día 1 de xuño cambiará o horario de entrada e saída do colexio.

 

HORARIO MES DE XUÑO

 

XORNADA LECTIVA DE 9:40h A 14:30h

 

Apertura de portas para acceso ao colexio 9:30h

 

COMEDOR DE 14:30h A 15:40h

 

15:40 SAÍDA ALUMNADO DO CENTRO

 

Prégase puntualidade ás familias do alumnado non transportado.

 

 

CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDA PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2023/2024

Estimadas familias, publicouse a convocatoria para o fondo de libros e axudas para libros de texto e material escolar para o vindeiro curso. Toda a información na

ORDE do 10 de maio de 2023

Destinatarios: 

- Fondo solidario de libros: alumnado de 3º, 4º , 5º e 6º curso de Ed. Primaria.

- Axudas de libros de texto: 1º e 2º curso de Ed. Primaria.

- Axudas para material escolar: alumnado de 1º a 6º curso de Ed. Primaria.

Prazo de solicitude: ata o 21 de xuño de 2023.

Documentación a presentar se procede:

  • Anexo I e II debidamente cumprimentado.
  • Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figuren o alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar. En caso de separación ou divorcio, deberán achegar, ademais, a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor. Excepcionalmente (cando non sexa posible facelo polos medios anteriores), poderase acreditar o número de membros computables utilizando algún dos seguintes medios: 
  1. Certificado ou volante de convivencia.
  2. Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.
  • Certificado de discapacidade do/da alumno/a ou calquera membro da familia non expedido pola Administración autonómica.
  • Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a prevención e o tratamento integral da violencia de xénero.
  • Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada.
  • Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que o pai e a nai ou o titor ou titores carezan de DNI e NIE.

A renda a ter en conta é a do ano 2021.

Formularios: poden presentalos no formulario anexo I a través da aplicación electrónica  (https://www.sede.xunta.gal) ou presencialmente no centro de 09:30 h a 13:00h no horario de secretaría.

Pode descargar a solicitude aquí: Anexos I e II

 

Powered by Drupal - Design by artinet