Deporte na Escola

Como xa ocurrira no curso pasado, o noso centro participa na competición de "Deporte na Escola" organizada pola Conselleria de Deporte.

Esta competición desenrólase ao longo do curso en diversas xornadas que se celebran pola maná. No noso colexio, participamos con 2 equipos:

• Un de categoria A formado polos nenos e nenas de 3º e 4º e na que participamos con nenos e nenas do colexio Nº 1 de Tui, CEIP de Randufe, CEIP de Rebordáns, CEIP  de Guillarei e CEP de Altamira de Salceda
  • Un de categoria B formado polos nenos e nenas de 5º e 6ºe na que participamos cos colexios Infante Felipe de Salvaterra, CEIP Petelos de Mos CEIP de Sanguiñeda e CEP Altamira de Salceda.

Aquí están os nenos e nenas de 6º B o día que foron a competir cos de Salceda

En cada unha das xornadas temos que xogar a varios deportes como:

Baloncesto

Fútbol

Bádminton

Unha proba cultural na que temos que estudiar 400 preguntas de Lingua, Matemáticas, Naturais e  Educación Física das que cada colexio ten que contestar 20.

O que máis nos gusta desta competición é que coñecemos a un montón de nenos e nenas doutros colexios cos que xogamos toda a maná independientemente de que gañemos ou perdamos.