TENIS DE MESA

Tenis de Mesa 13-14.

Ceip Sobrada Tomiño. 9 de Abril de 2014

O vindeiro  mércores día 9 de Abril van ter lugar as Finais da competición  escolar de Tenis de Mesa, en horario de 16:00h a 19:30h, da presente campaña Deportiva en Sobrada.

O autobús sairá do Ceip Nº2 de Tui ás 15:55h e a volta será a carón das 20:00h.

Participarán nesta xornada os/as nenos/as clasificados na xornada anterior. Teredes que traer calzado para cambiar, equipación do colexio se  tiverades e chandal do mesmo. Os nenos que vaiades a Sobrada directamente tedes que estar alí ás 16:15h.

Se tedes algunha dúbida podedes chamar ao teléfono: 650602161.

Competición Escolar de Tenis de Mesa

Este Mércores 26 de Marzo de 2014, comeza a Competición Escolar de Tenis de Mesa. Será no pavillón de Sobrada de 16:30h a 19:30h para o alumnado de 3º,4º,5º,6º.

Animádevos a participar.

Vos deixamos aquí a folla de inscripción e o horario.

TENIS DE MESA

PROPOSTA DE ACTIVIDADE DEPORTIVA EXTRAESCOLAR DIRIXIDA A TODOS OS ALUMNOS DE PRIMARIA DO CONCELLO DE TUI

ENTIDADE ORGANIZADORA: AGRUPACIÓN DEPORTIVA BAIXO MIÑO EN COLABORACIÓN CO CLUBE VINCIOS DE TENIS DE MESA.
DIAS DAS ACTIVIDADES: VENRES.
HORARIO: 16:15h-17:45h

LUGAR:XIMNASIO DO CEIP Nº2 DE TUI

RESPONSABLE TÉCNICO: MONITORES DE TENIS DE MESA DO CLUBE TENIS DE MESA DE VINCIOS: SAMUEL É XOGADOR DO CLUBE DE CATEGORÍA SENIOR MASCULINO COMPETINDO A NIVEL NACIONAL

CUOTA: TERÁ UN CUSTE  MENSUAL 10 EUROS. E O PAGO EFECTUARASE TRIMESTRALMENTE
COMEZO ACTIVIDADE: OUTUBRO

QUEREMOS PEDIR A VOSA COLABORACIÓN NA DIFUSIÓN DESTA INFORMACIÓN ENTRE O ALUMNADO POR SE ACASO HOUBERA ALGÚN INTERESADO EN INSCRIBIRSE NESTA ACTIVIDADE.
AGRADECEMOS A VOSA COLABORACIÓN.GRACIÑAS

(Inscripción Tenis de Mesa 1ª Xornada).pdf44.55 KB