PROBA CLASIFICATORIA DUATLÓN XOGADE EN LUGO; SÁBADO 7 MARZO

CLASIFICATORIO DUATLÓN ESCOLAR LUGO (PASEO RIO RATO)

SÁBADO 7 MARZO 2020 Restaurante TERRAS DO MIÑO.

(Ata o martes 03 para comunicar inscrición)

DUATLON Lugo Clasificatoria San Ramon Vilalba Insua Bermúdez Proxecta 2019-20 edlg

Clica para ver a  Galeria de imaxes do evento

DUATLÓN SAN RAMON VILALBA CEIP ANTONIO INSUA BERMUDEZ VILALBA LUGO 2020DUATLÓN SAN RAMON VILALBA CEIP ANTONIO INSUA BERMUDEZ VILALBA LUGO 2020

SAÍDA do BUS: CONFIMADO. Chega ao CAMPO da FEIRA ás 9:15 para subir bicis al maletero. Sae dirección Lugo ás 9:25.  Chegade con puntualidade, non espera.

Lugar da competición: no paseo do Rato, á altura do restaurante Terras do Miño. En transporte particular ide con tempo porque 1h antesda 1ª carreira, ás 10:00h. péchase o tráfico pola Policía Local.

Verificación de material: 10min antes da cada proba os xuíces verifican a bicicleta e o casco obrigatorio no aparcamento de bicis       ( verifican estado do debuxo das rodas, os freos e o casco posto, que non se mova).No manillar miran que os extremos estean pechados. Recoméndase bicicleta de marchas.

HORARIOS DA CARREIRA:

• Recollida Dorsais: 10:10h ata 10´antes de cada proba. Verificación de material 10´antes de cada proba.
  • Saída categoría benxamín ás 11:00h. Alumnado de 3º e 4º primaria. Distancias Categoría benxamín: 0,5 Km de carreira a pé – 2 Km en bicicleta – 0,250 Km de carreira a pé.
  • Saída categoría alevín ás 11:20h. Alumnado de 5º e 6º. Distancias Categoría alevín: 1 km de carreira a pé – 4 km en bicicleta – 0,5 km de carreira a pé.
  • Saída categoría infantil ás 11:50h. Alumnado de 1º e 2º da ESO. Distancias Infantil: 1.5 km de carreira a pé – 6 km en bicicleta – 0.750 km de carreira a pé.
  • Saída categoría cadete ás 12:30h. Distancias Categoría cadete: 2 km de carreira a pé – 8 km en bicicleta – 1 km de carreira a pé Participantes:
  • Hora de remate das probas ás 13:30 h, e apertura ao tráfico rodado.
  • Entrega de trofeos individuais: 13:30h

Material Necesario:IMPRESCINDIBLE BICI con marchas e CASCO.

Recollida de dorsais: na carpa de organización, nas inmediacións da transición, zona do restaurante Terras do Miño, desde 03:15 h pm (45´ antes do comezo) de cada proba ata 10´ antes da saída. Os dorsais recíclanse, é preciso devolvelos para tomar a auga e a froita que nos agasalla a organización.

Premios: medallas para os tres primeiros clasificados/as de cada categoría  e clasificación para o Campionato Provincial por chegar á meta.

Inscrición: Alumnado do cole Confirmar asistencia e inscrición a 616501003 como máximo o martes 3 marzo, ás 22:00pm. Deportistas do Clube  falade con Javi. Despois do martes non se admiten inscricións.

Precisamos Nome Apelidos, Data de Nacemento e DNI.

Apuntarse é libre, voluntario e unha responsabilidade.  Aqueles que se inscriban e non acudan obrigan ao clube a pagar unha multa por non asistencia, igual que se non sube ao podium, multa de 25 a 50 euros, que se lle pasará ao que non asista.

Sobra dicir que se esixe bo comportamento no transporte e durante a proba, reservamos o dereito de non inscribir ao que non garde as normas de conduta e respecto.

GRAZAS E ANIMÁDEVOS

NotaClasificatoriaDUATLÓN ESCOLAR sabado7marzo20Rato.docx3.08 MB