COMEZO DO CURSO 2020-2021

Prezadas familias:

O XOVES 10 DE SETEMBRO INCORPORARASE O ALUMNADO DE 1º, 2º E 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA E O ALUMNADO DE 4º E 5º DE EDUCACIÓN INFANTIL (O alumnado de 4º de educación infantil farao atendendo ás datas e instrucións recibidas sobre o período de adaptación.)

O VENRES 11 DE SETEMBRO INCORPORARASE O ALUMNADO DE 4º, 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA E O ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL, ademais de todos os niveis que se incorporaron o día anterior.

É fundamental e obrigatorio que se respecten os horarios, as portas de entrada e as instrucións recibidas (uso de máscara, só un acompañante por alumno/a,..) para que as entradas e as saídas se realicen de xeito escalonadas e para adaptarse ás recomendacións estipuladas no protocolo.

Na parte lateral esquerda da páxina web poderedes acceder a toda a documentación e información sobre a COVID-19 (do noso centro e da Consellería).

MOITAS GRAZAS DE ANTEMÁN POLA VOSA COLABORACIÓN!!!

MOI FELIZ CURSO 2020-2021!