Folletos Web Ciclo
A competencia xeral deste título consiste en definir e efectuar o seguimento das políticas de márketing baseadas en estudos comerciais, e en promocionar e publicitar os produtos e/ou servizos nos medios e nos soportes de comunicación axeitados, elaborando os materiais publipromocionais necesarios.
As persoas que obteñan este título han exercer a súa actividade en empresas públicas e privadas de calquera sector produtivo, nomeadamente no sector do comercio e márketing, realizando funcións de planificación, organización e xestión de actividades de márketing, investigación comercial, publicidade e relacións públicas. Trátase de persoas por conta propia que xestionan a súa empresa realizando actividades de comunicación e de publicidade e eventos, ou de traballadores e traballadoras por conta allea que exercen a súa actividade nos departamentos de márketing, comunicación e gabinetes de prensa e comunicación de calquera empresa ou organización, no ámbito público e privado.
Na seguinte táboa figuran os módulos profesionais que compoñen este ciclo formativo, xunto co seu código, a súa duración e coa información do curso no que se imparten.
Curso | Código | Módulos profesionais | Horas |
---|---|---|---|
1º | MP1014 | Formación e orientación laboral | 107 |
1º | MP0179 | Inglés profesional | 160 |
1º | MP1010 | Investigación comercial | 132 |
1º | MP0931 | Márketing dixital | 187 |
1º | MP0930 | Políticas de márketing | 187 |
1º | MP0623 | Xestión económica e financeira da empresa | 187 |
2º | MP1110 | Atención á clientela e ás persoas consumidoras e usuarias | 87 |
2º | MP1007 | Deseño e elaboración de material de comunicación | 141 |
2º | MP1013 | Formación en centros de traballo | 384 |
2º | MP1109 | Lanzamento de produtos e servizos | 105 |
2º | MP1008 | Medios e soportes de comunicación | 87 |
2º | MP1012 | Proxecto de márketing e publicidade | 26 |
2º | MP1009 | Relacións públicas e organización de eventos de márketing | 105 |
2º | MP1011 | Traballo de campo na investigación comercial | 105 |
Título de Técnico superior en Márketing e publicidade
Na seguinte lista podemos atopar unha relación de poboacións, centros, réximes e modalidades onde se pode estudar dita ensinaza.