No proceso de admisión, o alumnado pode contemplar tres situacións: Reserva (centros adscritos), solicitude (centros non adscritos) e permanencia (do noso centro)
- [Xaneiro-Febreiro] Reserva de praza, alumnado de centros adscritos
- Este suposto é para o alumnado pertencente a un centro adscrito, no noso caso abrangue os seguintes centros
- Na ESO
- CEIP A Xunqueira Nº 2
- CEIP Manuel Vidal Portela
- No bacharelato
- CPR Plurilingüe Sagrado Corazón de Jesús
- IES de Cotobade
- Abrangue do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro
- Preme no logo do proceso de admisión para accederes á aplicación informática de admisión.
- Preme no logo da sede electrónica para accederes á solicitude. (código de procedemento ED550A)
- Para accederes á solicitude, preme aquí (anexo I- ED550A) (anexo II bis)
- Para coñeceres a oferta educativa do noso centro, preme aquí
- Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí
- Para máis información sobre a VII xornada de portas abertas (martes, 6 de febreiro, ás 18:30 horas), preme aquí ou na imaxe
- 22 de febreiro, publicación da listaxe definitiva de alumnado con posto reservado
Todas as solicitudes da fase de reserva foron admitidas - Por mor da protección de datos, non será facilitada información algunha telefónicamente. Para accederes ás listaxes, co uso da chave365, preme aquí ou ben achégate á corticeira de secretaría no hall principal.
- Para máis información sobre a 13ª xornada de acollida (venres 26 de maio, ás 9:20 horas), preme na imaxe dos monecos, situada á altura do mes de xuño.
- [Marzo] Solicitude de admisión, alumnado doutros centros ou que se reincorpore ao sistema educativo
- Este suposto é para o alumnado que solicita praza no noso centro e non pertence a un dos centros adscritos (CEIP A Xunqueira Nº 2, CEIP Manuel Vidal Portela,IES de Cotobade e CPR Plurilingüe Sagrado Corazón de Jesús)
- Antes do 1 de marzo --> publicación dos postos escolares vacantes e sorteo para o desempate
- Para accederes aos postos escolares vacantes, preme aquí
- Abrangue do 1 ao 20 de marzo
- Para accederes á solicitude, preme aquí: Anexo II (ED550B), anexo II bis
- Preme no logo da sede electrónica para accederes á solicitude, código de procedemento ED550B
- Para coñeceres a oferta educativa do noso centro, preme aquí
- Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí
-
É necesario baremar: 2ºESO, 3ºESO e 1º BTO Ciencias.
Prazo de presentación de méritos: do 21 de marzo ao 5 de abril
- [Abril] Permanencias, alumnado do centro
- Tódolos cursos o alumnado do centro ten a necesidade de cumprimentar as follas de reserva para coñercer as súas preferencias e itinerarios de cara ao curso seguinte
xa que ten unha praza garantida para o seguinte nivel ao que estea cursando. Estas follas repártense e explícanse por membros do equipo directivo e do departamento de orientación durante o mes de abril - Abrangue do 1 ao 30 de abril
- Para accederes ás follas de reserva, as guías e a nosa oferta educativa, preme aquí
- Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí
- [Abril] Listaxes provisionais de admisión, alumnado doutros centros ou que se reincorpore ao sistema educativo
- Publícanse o 25 de abril
- Por mor da protección de datos, non será facilitada información algunha telefónicamente. Para accederes ás listaxes, co uso da chave365, preme aquí ou ben achégate á corticeira de secretaría no hall principal
- [Maio] Listaxes definitivas de admisión, alumnado doutros centros ou que se reincorpore ao sistema educativo
- Publicanse o 15 de maio
- Por mor da protección de datos, non será facilitada información algunha telefónicamente. Para accederes ás listaxes, co uso da chave365, preme aquí ou ben achégate á corticeira de secretaría no hall principal.
- Para máis información sobre a 13ª xornada de acollida (venres 26 de maio, ás 9:20 horas), preme na imaxe dos monecos
- [Xuño e xullo] Matrícula, alumnado do centro e de nova incorporación
- Este suposto é para o alumnado seguinte
- Alumnado que unha vez obtida praza no noso centro ten que proceder coa matrícula
- Todo o alumnado matriculado actualmente no noso centro
- O prazo de matrícula abrangue desde o 23 de xuño ao 7 de xullo
- Documentación sobre de matrícula:
- Outros documentos para a matrícula:
- A matrícula subsidiaria é a partir do 13 de xullo, logo de adxudicación de praza por parte da comisión de escolarización
- Para coñeceres máis sobre este procedemento, preme aquí
- Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí
- [Xullo] Matrícula subsidiaria, alumnado de nova incorporación
- Este suposto é para o alumnado seguinte
- Alumnado das listas de agarda, fóra de prazo ou que esqueceu se matricular no período ordinario
- Matricularase o antes posible, logo da adxudicación da comisón de escolarización
- Para coñeceres máis sobre este procedemento, preme aquí
- Para coñeceres a oferta educativa do noso centro, preme aquí
- Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí
(sen actualizar) Aquí podes consultar un resumo de prazos e de baremación
A continuación podes consultar a normativa sobre o proceso de admisión
- Sobre admisión
- DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de ESO e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación
- Anuncio no portal educativo / Anuncio en el portal educativo. (en galego e en castellano)
- Sobre transporte escolar
- Real Decreto 443/2001, de 27 de abril, sobre condiciones de seguridad en el transporte escolar y de menores.
- Real Decreto 894/2002, de 30 de agosto, por el que se modifica el Real Decreto 443/2001, de 27 de abril, sobre condiciones de seguridad en el transporte escolar y de menores.
- Decreto 203/1986, de 12 de xuño, polo que se regulan provisionalmente determinados aspectos do transporte escolar.
- (Non dispoñible) Decreto 160/1988, do 9 de xuño, polo que se regula a prestación dos servicios de transporte escolar e de obreiros de competencia exclusiva da Xunta de Galicia.
- (Non dispoñible) Orde do 29 de xullo de 1988 pola que se establece a sinalización que deberán levar os autobuses que realicen transporte escolar nos centros de ensino de titularidade pública.
- (Non dispoñible) Orde do 1 de marzo de 1991 pola que se ditan normas sobre racionalización do transporte escolar.
- DECRETO 65/2014, do 28 de maio, polo que se modifica o Decreto 160/1988, do 9 de xuño, polo que se regula a prestación dos servizos de transporte escolar e de obreiros de competencia exclusiva da Xunta de Galicia.
- Instrución 3/2018 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, do 30 de maio, sobre a xestión do servizo de transporte escolar no curso escolar 2018/19.
- Planificación dos Servizos Educativos Complementarios no curso escolar 2014-15. (transporte escolar, supletoria da XT da Coruña)
- Solicitude de cambio de parada. (supletoria da XT da Coruña)