RUTA POLA SENDA DO RÍO MIÑOR: DEPORTE, FOTOGRAFÍA DA NATUREZA E RECOLLIDA DE LIXO

Coordinado co Departamento de Educación Física e o Departamento de Bioloxía e Xeoloxía, organizáronse unhas rutas pola senda do Río Miñor. Esta ruta empezou no propio instituto e seguiu por varios puntos de interese etnográfico ao longo do río Miñor ata chegar a presa do Botana.

Durante esta ruta, seguindo os coñecementos impartidos polo Departamento de Educación Plástica e Visual, o alumnado sacou fotografías da biodiversidade propia do río.

Ademais, aproveitamos a ruta para facer un concurso de recollida de lixo. O alumnado estivo moi motivado e participou moi activamente. En total, recollemos máis de 5 quilogramos de lixo, maioritariamente plástico.

Esta actividade forma parte das actividades do Proxecto Ríos.

camiñando pola senda do Miñor 1.jpg12.52 MB
camiñando pola senda do Miñor 2.jpg11.57 MB