Concurso escolar Mellor Xornalista Infantil e Xuvenil

Co motivo da Semana da Prensa na Escola está en marcha a séptima edición do concurso escolar Mejor Periodista Infantil y Juvenil no que poderán participar alumnos de educación infantil, primaria, secundaria, bacharelato e formación profesional. O prazo para a de entrega de orixinais finaliza o 30 de abril.

Nesta convocatoria, os alumnado de bachillerato y FP deberá escribir un artígo de opinión sobre un tema de libre elección. Na web do Programa Prensa Escuela (www.prensaescuela.es) atoparán as Bases del concurso, a maqueta oficial sobre a que se redactará o traballo e algunhas recomendacións e recursos sobre a elaboración do texto.

Para cualquera dúbida ou consulta pode chamarnos ao 981 180 576 ou enviarnos un correo a prensa-escuela@lavoz.es.